14:42|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1400 - 13:21
کد خبر: 17204
یادداشت:

سرعت حلزونی اینترنت در آذربایجان غربی؛ بی توجهی که به حقوق شهروندان می شود

مدتهاست که کاربران فضای مجازی در ارومیه از کندی سرعت اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز انتقاد دارند و این نارضایتی بارها از سوی کاربران و کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث و اظهار نظر قرار گرفته است.
سرعت حلزونی اینترنت در آذربایجان غربی؛ بی توجهی که به حقوق شهروندان می شود

سرویس اجتماعی باریش نیوز، مشکلات اینترنت در آذربایجان غربی در دو ماه گذشته افزایش درخور توجهی یافته و متاسفانه امروز با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این مشکلات به اوج خود رسیده است و این امر صدای کاربران اینترنت را در این استان درآورده است.

مشکلات سرعت پایین اینترنت داستانی تکراری است که بخصوص در طول دو سال اخیر که با شیوع کرونا، آموزش مجازی شده بیشتر شدت گرفته و همواره مردم از وضعیت موجود گله‌مند بوده و درخواست رفع معضلات پیرامون را دارند.

در دنیای امروز بسیاری از فعالیت‌ها به خصوص در حوزه کسب و کارهای جدید و آنلاین، بر پایه اینترنت استوار است.همچنین با شیوع کرونا و افزایش کارکرد اینترنت در جهان، فعالیت‌های آموزشی، تجاری، ارتباط تصویری، نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آنلاین، وابسته شبکه اینترنت شدند.

این روزها  یکی از فعالیت‌های اساسی و مهم که در بستر اینترنت صورت می‌گیرد، فعالیت‌های بانکی است که این کندی سرعت اینترنت می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری را در این زمینه به شهروندان وارد کند.


استان آذربایجان غربی یکی از نقاطی است که با مشکلات عدیده ای در زمینه اینترنت روبرو است و این امر باعث شده باعث شده که مردم استان بخصوص در مناطق دور افتاده با مشکلات زیادی روبرو شده است.

مخاطبان با گله مندی می گوییند سرعت پایین اینترنت همه کاربران را کلافه کرده است و هزینه پرداخت شده توسط کاربران جهت امتیاز اینترنت پر سرعت می شود اما در اکثر روز ها اصلا به اینترنت پرسرعت دسترسی نداریم .

سخن آخر اینکه،امروزه اینترنت به عنوان جزئی از زندگی مردم محسوب می‌شود و با گسترش فعالیت های اینترنتی، اینترنت جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کرده و می‌طلبد که مسئولان عزمی جدی برای تامین این نیاز به حق مردم داشته باشند.

شیرین شریفی






 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید