11:41|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1400 - 13:13
کد خبر: 17199
یادداشت:

بی‌توجهی مسئولان به دنیای بازی در ارومیه/وعده‌هایی که همچنان خاک می‌خورد

دنیای بازی ارومیه که تنها مکان تفریحی سرپوشیده در این شهر بوده که بعد از گذشت چندین سال حال‌وروز خوشی ندارد و هیچ نهادی به وضعیت آن رسیدگی نمی‌کند.
بی‌توجهی مسئولان به دنیای بازی در ارومیه/ وعده‌هایی که همچنان خاک می‌خورد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با گذر از خیابان والفجر ارومیه شاهد مخروبه‌ای به اسم دنیای بازی خواهیم بود که زمانی مقصد خانواده‌ها برای ایجاد تفریحات سالم بود.

دنیای بازی ارومیه جزو قدیمی‌ترین مکان‌های تفریحی در این کلانشهر محسوب می‌شود که امروزه صرفا نام یک شهربازی را به یدک می‌کشد و تبدیل به مکانی متروکه شده که متاسفانه هیچ مسئولی قصد رسیدگی به پایان این وضعیت را ندارد.

موضوع رسیدگی به وضعیت نامناسب دنیای بازی طی چندسال اخیر نقل محافل شده و شهروندان کماکان منتظر عکس العملی از سوی نهادهای ذی‌صلاح هستند که متاسفانه هر از گاهی شاهد جلسات بی اثر مسئولان مربوطه هستیم که وعده‌هایی در این باره می‌دهند اما در عمل هیچگونه اقدام خاصی صورت نمی‌پذیرد.

دنیای بازی ارومیه مکانی است که هزینه‌های زیادی برای آن صرف شده و جایز نیست که اکنون در چنین وضعیتی به سر برد، چنین وضعیتی قابل پذیرش نیست و نمی‌تواند تاثیر مثبتی در نمای شهری داشته باشد و می‌تواند جلوه شهری را در چشم هر ببیننده‌ای زشت کند.

در پایان لازم به ذکر است که طی پیگیری‌های این پایگاه خبری مبنی بر پاسخگویی مسئولان شهری نسبت به رسیدگی به وضعیت نامناسب دنیای بازی، هیچگونه پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نشده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید