19:01|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آبان 1400 - 12:49
کد خبر: 17176
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای ۷۷ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور های مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای ۷۷ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور های مواصلاتی استان خبر داد.
اجرای ۷۷ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور های مواصلاتی استان

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اعلام این خبر گفت : در جهت ایمن سازی و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نصب نیوجرسی مفصلی بتنی بعنوان یک از مهم‌ترین اقدامات در حال اجراست که بی شک این کار تاثیر زیادی در جدا سازی ترافیک و تردد ایمن در محورهای ترانزیت و پرتردد استان خواهد داشت.

وی گفت : طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۵۰ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در منطقه آزاد ماکو با بالغ بر ۲۳۱ میلیارد ریال اعتبار ، ۹ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور خوی - سلماس با نزدیک به ۳۵ میلیارد ریال اعتبار ، ۲ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور تمرچین - پیرانشهر با بالغ بر ۲۵ ریال اعتبار ، یک کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور خوی - رازی با ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار ، و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در سایر محورهای مواصلاتی مستعد استان  اجرا شده یا در حال اجرا است.

شکری اذعان داشت: در راستای ایمن سازی جاده های سطح استان همچنین ۱۷ کیلومتر تهیه و نصب و تعمیرات گاردریل در محور شهید کلانتری  و ۱۰ کیلومتر نیز در مجموع سایر محورهای استان انجام خواهد شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید