11:13|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1400 - 13:01
کد خبر: 17170
یادداشت:

ساماندهی ورودی‌های شهر؛ نخستین فضای فراموش شده در مدیریت شهری ارومیه

فضای ورودی‌های کلانشهر ارومیه از جمله مکان‌های فراموش شده‌ای به شمار می‌رود که زیر سایه بی‌توجهی مسئولان با مشکلات و نابسامانی‌های بسیاری مواجه است.
ساماندهی ورودی‌های شهر؛ نخستین فضای فراموش شده در مدیریت شهری ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساماندهی ورودی شهرها نقش بسزایی در حفظ هویت و فرهنگ هر شهر دارد که متاسفانه چندسالی است که وعده ساماندهی ورودی‌های کلانشهر ارومیه از سوی مسئولین مربوطه مطرح می‌شود اما تاکنون هیچ اقدامی در راستای اجرای طرح زیباسازی ورودی‌های شهری مشاهده نشده است.

با توجه به اعتراضات مردمی و پیگیری رسانه‌ها، مدیران شهری چندین بار در خصوص این مسئله جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند ولی تاکنون اقدامی که در شان یک کلانشهر باشد، صورت نگرفته است.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، ورودی‌های شهری ارومیه مکانی برای نگهداری احشام، فروش ضایعات و ... شده است که اعتراض شهروندان را به همراه داشته است.

در واقع به صراحت می‌توان گفت که مطالبه مردمی برای احیای هویت فراموش شده شهری در وهله اول ساماندهی ورودی‌های شهر توسط مسئولین ذیربط می‌باشد.

در پایان لازم به ذکر است که در ساماندهی ورودی‌های شهری بایستی مسائل مربوط به نصب المان‌ها و نمادهای شهری توسط متولیان این امر مورد توجه قرار گرفته و به وعده‌هایشان جامه عمل پوشانند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید