22:49|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1400 - 11:23
کد خبر: 17168
یادداشت:

كلاف سردرگم ضعف اينترنت در آذربایجان‌غربی/مشکل چندین ساله‌ای که لاینحل مانده است!

مشکل پایین بودن سرعت اینترنت در آذربایجان‌غربی تقریبا مشکل کلیشه‌ای و حالت تکراری به خود گرفته است و متاسفانه تاکنون اقدام موثر و عملی از سوی مسئولان در این زمینه صورت نگرفته است.
كلاف سردرگم ضعف اينترنت در آذربایجان‌غربی/مشکل چندین ساله‌ای که لاینحل مانده است!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ضعف آنتن‌دهی موبایل و پیرو آن اختلال در اتصال به اینترنت که در آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر بیشتر شده است، مشکلاتی را در زمینه ارتباطات اینترنتی برای کاربران در استان ایجاد کرده است.

با شیوع ویروس کرونا و پیشرفت جوامع، استفاده از اينترنت به يكي از ضروريات زندگي انسان تبديل شده است؛ در واقع می‌توان گفت اینترنت به یکی از نیازهای مورد نیاز تمام جوامع تبدیل شده است و قطعا نبود آن علاوه بر خسارت‌‌هایی که به کسب و کارهای آنلاین وارد می‌کند باعث ایجاد مشکل برای دیگر شهروندان نیز می‌شود.

طبق پیام‌های دریافتی مخاطبان اظهار می‌کنند که در اکثر مواقع با نوسان اینترنت رو به رو هستند آن‌ها اظهار می‌کنند که گاهی باز کردن یک ایمیل ممکن نیست و سرعت پایین اینترنت آن‌ها را کلافه کرده است.

در ادامه می‌توان گفت که سرعت اینترنت به قدری کاهش یافته که حتی برای باز کردن سایت‌های داخلی هم باید وقت زیادی در نظر گرفته شود؛ در صورتی که تعرفه‌های بسته اینترنت افزایش یافته و افراد در قبال پرداخت این هزینه انتظار دارند سرعت اینترنت نیز زیاد باشد.

از سوی دیگر با اجرایی شدن طرح دولت الکترونیک تمامی امور اداری، بانکی و ... از طریق اینترنت انجام می‌شود، ارائه خدمات مناسب در همین راستا به شهروندان از وظایف اصلی مسئولان شهری می‌باشد.

در پایان بايستی توجه داشت كه امروزه استفاده از اينترنت يكي از اجزاي مهم و اساسی زندگي افراد به شمار می‌رود و به ویژه در شرایط کرونایی نیاز به اینترنت بیشتر از قبل احساس می‌شود و عدم وجود و مشكل در اين شبكه بسياري از امورات زندگي مردم را با مشكل مواجه مي‌كند که نیاز است زیرساخت‌های آن نیز بیشتر تقویت شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید