21:15|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1400 - 13:29
کد خبر: 17164
یادداشت:

ترافیک؛ معضلی گریبانگیر برای شهروندان ارومیه‌ای

با گذشت چندین سال، اظهارات بسیاری از شهروندان حکایت از آن دارد ترافیک خیابان حسنی و ... همچنان گریبانگیر کلانشهر ارومیه می‌باشد و بی‌توجهی مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع جلوه ناخوشایندی را برای شهر به ارمغان آورده‌اند.
ترافیک؛ معضلی گریبانگیر برای شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اجتماعی باریش نیوز، چالش ترافیک در کلانشهر ارومیه زیر بار بی‌توجهی مسئولان شهری با گذشت سالها همانند کلافی سردرگم است که نگرانی‌های زیادی برای شهروندان در برداشته و موجب اعتراض آنان شده است.
 
از جمله خیابان‌های شلوغ و پرترددی که همچنان مشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان پدید می‌آورند، می‌توان به خیابان‌های عطایی، امام، مرکز و ... اشاره کرد که با گذر از آن شاهد ترافیکی خواهیم بود که نشان از بی‌مدیرتی مسئولین مربوطه دارند.

خیابان‌ حسنی یکی از خیابان های اصلی در ارومیه به شمار می‌رود که تعداد زیادی مرکز اداری و درمانی را در خود جای داده است که کمبود پارکینگ مکانیزه و طبقاتی در این خیابان بیش از هر چیز به چشم می‌خورد ولی متاسفانه تا کنون اقدامی از سوی مسئولان مربوطه به عمل نیامده است.

از سوی دیگر برخی از مراکز با وجود پارکینگ اجازه استفاده عمومی به مراجعه‌کنندگان خود را نمی‌دهند که این موضوع نیز در افزایش ترافیک سهیم است.

پارک حاشیه‌ای خود یکی از مشکلات ترافیکی است که در اکثریت خیابان‌های ارومیه مقدار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، اخیرا سد معبرهایی در چهارراه حسنی به عمل آمده که یک لاین خیابان را مسدود کرده است، حال سوالی که پیش می‌آید این است که متولی این امر چه کسی است؟

در پایان انتظار می‌رود مسئولین مربوطه در جهت کاهش ترافیک و ..... برنامه‌هایی دقیق اتخاذ کرده و پاسخگوی اعتراضات شهروندان در این زمینه باشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید