17:41|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آبان 1400 - 13:53
کد خبر: 17159
یادداشت:

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از جایگاه‌های سوخت و نارضایتی شهروندان

از آنجایی که پمپ‌های بنزین و مکان‌های عمومی از جمله بازار و وسایل حمل و نقل عمومی از اماکن پرتردد هستند، احتمال آلودگی به ویروس کرونا در آن‌ها زیاد است بنابراین بایستی در مراجعه به چنین اماکنی توصیه‌های بهداشتی توسط افراد جدی گرفته شود.
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از جایگاه‌های سوخت و نارضایتی شهروندان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، از بدو شیوع کرونا جایگاه‌های سوخت و مکان‌های عمومی از جمله بازار و وسایل حمل و نقل عمومی از اماکن پرخطر و پرترددی هستند که جان شهروندان را مورد تهدید قرار می‌دهند.  

طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا بایستی فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌ها، توسط کارکنان انجام و دستکش یکبار مصرف در اختیار مردم قرار بگیرد، در مقابل اصناف نیز بایستی در استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دریغ نکنند.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان در اکثریت جایگاه‌های سوخت سطح شهری ارومیه برخلاف دستور العمل ابلاغ شده، رانندگان مجبور هستند از ماشین خود پیاده شوند، بنزین بزنند و کارت بکشند و خبری از ارائه دستکش و کیسه یکبارمصرف توسط اپراتورها وجود ندارد.

از طرفی هم با گذر از بازار و اماکن عمومی شاهد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد خواهیم بود که این مسئله می‌تواند عاملی برای تشدید کرونا و جولان پیک ششم در سطح شهر باشد.

در پایان انتظار می‌رود که در اماکن فوق الذکر بایستی تمهیداتی برای راهنمایی مردم و مراجعان و تاکید بر رعایت پروتکل ها و ماسک در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا اندیشیده شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید