15:01|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آبان 1400 - 12:04
کد خبر: 17140
یادداشت:

نبود نظارت؛ عامل اصلی جولان قیمت‌های سلیقه‌ای در فروشگاه‌ها!

سلیقه‌ای بودن عرضه اقلام خوراکی در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ارومیه موضوعی است که همواره مورد اعتراض مصرف کنندگان بوده و نظارت مسئولین مربوطه را می‌طلبد.
نبود نظارت؛ عامل اصلی جولان قیمت‌های سلیقه‌ای در فروشگاه‌ها!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا قیمت اقلام خوراکی به شکل باورنکردنی افزایش یافته است، به گونه‌ای که مدیریت آن غیرممکن به نظر می‌رسد.

با ورود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهری شاهد نوسان قیمت‌ها و اتیکت‌هایی که دستی به روی اجناس نصب شده و هر لحظه در حال تغییر است، می‌شویم که حکایت تلخی از نابسامانی قیمت‌ها و کم کاری مامورین نظارتی دارد.

از سوی دیگر کم‌توجهی شهروندان به قیمت در هنگام خرید راه را برای فزون خواهی سودجویان فراهم می‌کند که در ادامه به صراحت می‌توان گفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای علاوه بر اینکه نفعی برای مردم ندارند، بلکه با اعمال قیمت‌های سلیقه‌ای زمینه را برای کاهش اعتماد مردم نسبت به عملکرد مسئولین مربوطه فراهم می‌آورد.

در پایان قابل ذکر است که رکود اقتصادی، عدم نظارت دقیق بر بازار، وجود دلالان در بازار از مهمترین مشکلات اقتصادی مردم است که مسئولان ذیربط بایستی در جهت رفع آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته و برنامه‌ای منسجم در این باره اتخاذ نمایند.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید