09:25|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آبان 1400 - 18:26
کد خبر: 17127
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد :

در طرح راهداری محوری 112 هزار متر مربع عملیات لکه گیری اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۱۱۲ هزار متر مربع عملیات لکه گیری در قالب طرح راهداری محوری در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.
در طرح راهداری محوری  112 هزار متر مربع عملیات لکه گیری  اجرا شد

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت : در راهداری محوری که با هدف ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت راهداران استان توانستند تا پایان نیمه نخست سال جاری علاوه بر بالغ به ۱۱۲ متر مربع لکه گیری ، افزون بر ۳۳ هزار متر درزگیری و بالای ۱۲ هزار عدد اصلاح ، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلو ها و تجهیزات روشنایی منصوب و حذف تابلوهای نادرست و غیر ضروری را در جاده های استان به انجام رسانند.

وی ادامه داد : افزون بر ۱۱۰۳ کیلومتر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راهها،  نزدیک به ۲۷۰۰ کیلومتر پاکسازی شانه و حاشیه راه ، افزون بر ۷۵ کیلومتر شانه سازی یا تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه از سایر اقدامات راهداری محوری در محورهای استان بود که تا پایان شهریور ماه سال جاری انجام گرفت.

 شکری از ۶۹۵ کیلومتر تکمیل خط کشی در جاده های استان ،۶۷۵ عدد تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه ای ، ۲۸۸ کیلومتر تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه ای و طولی و تونل‌ها و ۴۵۸ مورد تنقیه پل ها و اصلاح و پاکسازی دستکها و دیوارهای هدایت آب و رادیه و بریده ها به عنوان دیگر اقدامات راهداری محوری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در طول شش ماهه نیمه نخست سال جاری یاد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علی
1400/08/06 - 07:26

با سلام لطفا مسیر شهرک صنعتی فاز 2 را ترمیم کنید هر روز متاسفانه شاهد گرد و غبار و دست انداز که شرکت محترم ایجاد نموده هستیم و خبری از ترمیم جاده نیست