13:09|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آبان 1400 - 18:21
کد خبر: 17126
یادداشت:

وعده های شورای شهر در خصوص اجرای طرح زیرگذرهای عابر پیاده در کمربندی خاتم الانبیا/شهروندان اینبار شاهد محقق شدن این وعده خواهند بود؟

ساکنان محلات منتهی به کمربندی خاتم الانبیای ارومیه در اوج بی‌امکاناتی و شرایط سختی زندگی کرده و سالهاست علیرغم وعده های دوره قبلی شورا جهت احداث زیر گذر عابر پیاده جهت حفظ امنیت جانی ساکنان این منطقه محقق نشده و متاسفانه این شعارها هیچ گاه عملی نشد و مردم این منطقه علاوه بر نبود امکانات در محل زندگی خود از امنیت جانی نیز برخوردار نیستند.
وعده های شورای شهر در خصوص اجرای طرح زیرگذرهای عابر پیاده در کمربندی خاتم الانبیا/شهروندان اینبار شاهد محقق شدن این وعده خواهند بود؟

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، علیرغم وعده های محقق نشده شورای قبلی و با توجه به اینکه بسیاری از اعضای شورای فعلی نیز در دوره قبل حضور داشتند حالا بعد از گذشت چندین سال از عملی نشدن این وعده ها واقعا جای سو.ال دارد که آقایان شورای شهر چرا تا کنون به فکر مردم این منطقه از شهر که از کوچکترین امکانات شهری بی نصیب هستند نبوده اند؟ چرا تازه به یاد شهروندان این منطقه کم برخوردار شهر افتاده اند؟ آیا این جلسه اخیر نیز که در همین رابطه و به منظور ارائه طرح عابر گذر تجاری و دور برگردان همسطح در این نقطه از شهر باز هم مانند دوره قبل در حد شعار باقی می ماند؟

مشاهدات عینی خبرنگار باریش نیوز از این مناطق حاکی از آن است که تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده و معلوم نیست این مردم باید چندین سال دیگر در زجز و سختی به سربرده و انتظار تحقق وعده‌های توخالی مسئولان را بکشند، باید یک بار از کوچه ها و خیابان های این مناطق عبور کرد تا اوج محرومیت را مشاهده کرد.

اهالی کمربندی خاتم الانبیای ارومیه و خیابان های منتهی به آن در پستی و بلندی‌های کوچه های خود زندگی را برمدار سختی بنا کرده‌اند، در اوج بی‌امکاناتی و محرومیت از جزئی‌ترین خدمات اولیه زندگی، نبود فضای سبز و کوچه و محلات بسیار نامناسب، روزگار خود را سپری کرده و سال‌هاست که به این گونه زندگی و  وعده‌های پوچ و خالی هرساله مسئولان عادت کرده‌اند.

بر اساس گفته ساکنین این مناطق مردم  محلات حاشیه فقط در زمان انتخابات مورد توجه هستند، روزهایی که کاندیداهای شورای شهر و مجلس شورای اسلامی  در انتخابات با وعده‌های رنگارنگ مردم را پای صندوق‌های رأی می‌کشانند اما دریغ از یک اقدام شایسته و مطلوبی که برای این مردم انجام دهند، تنها خواسته این مردم رسیدگی و توجه به محل زندگی‌شان است، که بتوانند حداقل به عنوان یک شهروند شهرنشین به حساب بیایند.

با توجه به اهمیت امنیت جانی شهروندان در محلات منتهی به کمربندی خاتم الانبیا و ارائه طرح عابرگذر تجاری از سوی شورای شهر، این پایگاه خبری پیگیر تمامی مراحل اجرای این طرح تا زمان عملیاتی شدن آن به طور مستمر خواهد بود.

شیرین شریفی


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید