18:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مهر 1400 - 12:12
کد خبر: 17105
یادداشت:

نارضایتی مردم از بی اعتنایی برخی ایرلاین ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی

طی ماه های گذشته بسیاری از مسافران از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی از شرکت های هواپیمایی ناراضی هستند.
نارضایتی مردم از بی اعتنایی برخی ایرلاین ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما و نبود تهویه هوای مناسب در کابین موجب اعتراض  برخی از شهروندان ارومیه ای در پروازهای داخلی شده است.

پس از ابلاغ دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا برای استفاده 60 درصدی از ظرفیت صندلی هواپیماها جهت انتقال مسافر، متأسفانه این مصوبه از سوی برخی از ایرلاین ها به درستی اجرایی نمی شود.

تمامی ایرلاین ها مکلف به اجرای دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا در بحث اجرای پروتکل های بهداشتی هستند، اما در ماههای اخیر به بهانه این دستور العمل، قیمت بلیط هواپیما را به میزان چشمگیری افزایش دادند و در عمل و بر اساس گفته بسیاری از مسافران این مصوبات به درستی اجرایی نمی شود.

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط گران کردن بلیط بود اما اکنون برخی ایرلاین ها علیرغم فروش میلیونی بلیط ، همچنان براساس شرایط عادی قبل از کرونا بیش از ظرفیت مسافر می گیرند.

بی‌توجهی و نقض قانون آشکار ایرلاین‌ها در حالی است که این شرکت‌ها از زمان شیوع کرونا مشروط به کاهش ظرفیت پرواز اقدام به افزایش سه تا چهار برابری بلیت کرده بودند اما در عمل و در نبود نظارت مسؤولان تمامی گنجایش پروازها پر است.

 در شرایطی که دائما هشدارهای مسؤولین ذیربط نسبت به عواقب ساده‌انگاری و شکننده بودن شرایط فعلی به گوش می‌رسد بر اساس کدام مجوز شرکتهای هواپیمایی اقدام به‌ عدم رعایت فاصله‌گذاری در پروازها نمودند؟





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید