21:39|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1400 - 13:19
کد خبر: 17083
یادداشت:

افزایش قیمتی که تاثیری در بهبود کیفیت نان نداشت!

این روزها مردم ارومیه انتظار دارند با افزایش قیمت نان، نظارت بیشتری بر کیفیت آن نیز صورت گیرد و فقط بحث افزایش قیمت نان نباشد.
افزایش قیمتی که تاثیری در بهبود کیفیت نان نداشت!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کیفیت نان گاهی در برخی نانوایی های شهر به حدی پایین است که مردم از خرید آن منصرف می شوند؛  چرا که مشاهده  آن نیز حس خوبی به مردم نمی دهد، در این میان از مسئولان مربوطه انتظار می رود که نظارت جدی و معناداری برای پخت نان داشته باشند و این انتظار به حق مردم برآورده شود.

بسیاری از شهروندان اظهار دارند که از یک طرف نان را گران می‌کنند و از طرفی حجم آن هم کمتر شده که این موضوع به طور قطع مصداق بارز کم فروشی است و باید به حجم چونه‌هایی که گرفته می‌شود مسئولان نظارت کنند و کسی نیست که در این زمینه پاسخ مناسبی به ما شهروندان بدهد.

کیفیت پایین نان مصرفی مردم دراین شهر سبب شده این کالای مصرفی مهم شهروندان، بیشتر از چند ساعت قابل استفاده نباشد و همین موضوع ضایعات و دورریز نان را بیشتر کرده‌است.

دراین میان برخی شهروندان و نانوایان در ارومیه دلیل بی‌کیفیت بودن نان‌ها دراین شهر را استفاده از آرد باکیفیت نه‌چندان مطلوب می‌دانند؛ موضوعی که معتقدند سبب افزایش حجم ضایعات نان دراین شهر شده‌است و این امر نیازمند رسیدگی جدی از سوی مسئولان مربوطه است.

لازم به ذکر است که علاوه بر کیفیت پایین نان گلایه‌هایی نیز از شهروندان ارومیه ای دیده و شنیده می‌شود و آن  عدم رعایت بهداشت با توجه به شیوع گسترده کرونا توسط برخی از نانوایان است و در حالی که نانوایان باید پول نقد دریافت نکنند و ملزم به استفاده از کارت خوان هستند اما این روند کم کم به فراموشی سپرده شده است.

سخن آخر اینکه، به هرحال آنچه مشخص و روشن است این است که  کیفیت نان در ارومیه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و این امر هر دلیلی از جمله آرد بی کیفیت و عدم مهارت کارگران نانوایی و... داشته باشد باید مسئولان مربوطه فکر اساسی برای حل این معضل اساسی نمایند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید