03:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1400 - 13:33
کد خبر: 17075
حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه اظهار کرد:

تاکید امام جمعه ارومیه بر "وحدت و همدلی" مسلمانان / دشمن به دنبال "تفرقه و توطئه" است

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان سعی می‌کنند تا با تبلیغ موارد تفرقه بین مسلمانان، اتحاد آنها را برهم زده و به اهداف خود دست یابند بنابراین وحدت از زمان‌های گذشته امری ضروری و با اهمیت است.
تاکید امام جمعه ارومیه بر "وحدت و همدلی" مسلمانان / دشمن به دنبال "تفرقه و توطئه" است

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مدیون جانفشانی نیروهای نظامی است و باید قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح در کشور باشیم.

قریشی افزود: امنیتی که در جامعه وجود دارد، به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح بوده که توفیقی الهی محسوب می‌شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به 26 مهر مصادف با روز تربیت بدنی بیان کرد: موضوع ورزش و تربیت بدنی در کشورمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین مسئولان باید به تمامی رشته‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی توجه کنند تا تمامی اقشار جامعه به‌توانند ورزش کنند.

وی با اشاره به اینکه، ورزش همگانی برای همه مسئولان باید یک دغدغه باشد، بیان کرد: ورزش همگانی باید در راس برنامه‌های شورای شهر ارومیه و شهردار قرار بگیرد.

قریشی عنوان کرد: در حال حاضر رشته‌های ورزشی مورد توجه دشمنان قرار گرفته و بهترین مکان برای نفود دشمن است که جوانان را از محیط سالم به فسق و فجور بکشانند بنابراین باید مورد توجه مسئولان ارشد استانی و کشوری قرار بگیرد.

امام جمعه ارومیه به حلول ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی دشمنان سعی می‌کنند تا با تبلیغ موارد تفرقه بین پیروان مذاهب مختلف، اتحاد مسلمانان را برهم زده و به اهداف خود دست یابند بنابراین وحدت و همدلی مسلمان بیش از زمان‌های گذشته امری ضروری و با اهمیت است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید