13:26|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مهر 1400 - 12:49
کد خبر: 17071
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد:

لزوم تسریع در اتمام پروژه فاخر ساماندهی سه راهی ایواوغلی

در جلسه ای با حضور مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساماندهی ، بهسازی و تعریض سه راهی ایواوغلی و راهکارهای تسریع در اتمام پروژه مذکور با حضور پیمانکار، مشاورین و جمعی از مسئولین محلی بحث و تبادل نظر گردید.
لزوم تسریع در اتمام پروژه فاخر ساماندهی سه راهی ایواوغلی


ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت استراتژیک سه راهی ایواوغلی و محل تردد و ترانزیت از این مسیر به سمت سه پایانه مرزی رازی ، بازرگان و پلدشت بر لزوم حل موانع پیشرفت اتمام این پروژه من جمله رفع معارض در مسیر احداث تاکید کرد.

شکری در خصوص حجم انجام شده  گفت : اجرای خاکبرداری ۳۰ هزار متر مکعب و خاکریزی ۵۰ هزار متر مکعب تاکنون و برنامه ریزی اجرای ۸ دستگاه ابنیه فنی ، زیر اساس ۲۸ هزار متر مکعب و آسفالت توپکا ۸ هزار تن از مهمترین عملیات طرح ساماندهی سه راهی ائواوغلی بوده که تاکنون از ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اعلام این که این پروژه یکی از  پروژه های مورد توجه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای هم است از مسیر سه راهی خوی – ایواوغلی به عنوان یکی از گلوگاه های مهم استان نام برد و گفت: با اجرای طرح ساماندهی سه راهی خوی - ائواوغلی در امتداد مسیر کریدور شرق، غرب و مسیر جاده ابریشم به سمت دروازه ورودی ایران به اروپا در مسیر مرز بازرگان و تقاطع مرز رازی شاهد تحول خوبی در ایمنی محور و ایمنی درحوزه ترانزیت و راه های شمالی استان خواهیم بود.

شکری اذعان داشت : این پروژه در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه بوده  و امید است با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات در این محل از محورهای مواصلاتی شمال استان باشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید