05:51|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1400 - 16:52
کد خبر: 17042
یادداشت:

معضل ناتمام اتوبوس های شهری در ارومیه

وضعیت اسفناک اتوبوس های شهری در ارومیه باعث شده است دیگر مردم رغبت کافی برای استفاده از این خدمات شهری و وسایل حمل و نقل عمومی نداشته باشند و بی توجهی مسئولان به این موضوع ، این وضعیت را به یک بحران تبدیل کرده است که نیاز مبرمی به رسیدگی و نظارت دارد.
معضل ناتمام اتوبوس های شهری در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، با گذر از خیابان های سطح شهر ارومیه شاهد تردد اتوبوس های شهری می باشیم که از هیچ گونه کیفیت و استانداردی برخوردار نمی باشند و این وضعیت باعث اعتراض مردم و عدم استفاده از این وسایل برای رفت و آمد خودشان می باشد.

امروزه یکی از دغدغه‌های مهم در شهرهای بزرگ حجم زیاد ترافیک و از سوی دیگر استفاده از وسایل نقلیه شخصی است که نقش بسیار مهمی در ایجاد ترافیک دارد.

کمبود وسایل مناسب و استاندارد در حمل و نقل عمومی شهری، باعث شده است شهروندان بیشتر از خودرو شخصی خود استفاده کنند و این موضوع مزید بر علت افزایش ترافیک شهری و تصادفات در معابر ارومیه شده است.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد اما باید به این نکته مهم توجه شود که برای در اختیار قرار دادن وسایل حمل و نقل شهری بهتر است از استاندارد کافی برخوردار شود.

ظاهر نامناسب و مشکلات فنی و خرابی قطعات در اتوبوس ها باعث شده است مردم نگران استفاده از آنها باشند و درصد بهره برداری از این امکانان بسیار کاهش پیدا کند

در پایان انتظار از مسئولان شهری است که از ظرفیت های ارومیه بهره برداری کنند و برای مدرن کردن این کلانشهر استفاد کنند تا شهروندان با رضایت کافی از امکانات شهری استفاده کرده و شهر ساماندهی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید