17:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1400 - 13:44
کد خبر: 17040
نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور و عضو تیم ملی قایقرانی( روئینگ) اعلام کرد:

مهم ترین هدفم کسب مدال در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین می‌باشد

فاطمه مجلل تنها بانوی شرکت کننده آذربایجان غربی، یازدهم مهرماه سال جاری در مسابقات قهرمانی کشور رویینگ تک نفره سنگین وزن در ماده ۱۰۰۰ متر توانست جایگاه دوم این مسابقات را با سه ثانیه اختلاف نسبت به رقیب خود کسب نماید.
مهم ترین هدفم کسب مدال در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین می‌باشد

فاطمه مجلل نایب قهرمان مسابقات قایقرانی قهرمانی بزرگسالان کشور و در رشته روئینگ ، در گفتگو با سرویس ورزشی باریش نیوز اظهار داشت: استان آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی که در رشته قایقرانی دارد می تواند از طریق استعدادیابی و فراهم آوردن امکانات این رشته ورزشی در استان به پیشرفت های چشمگیری در ابن رشته ورزشی دست پیدا کند.

فاطمه مجلل تنها بانوی شرکت کننده از استان آذربایجان غربی در مسابقات اخیر قهرمانی کشور در رشته قایقرانی در دریاچه آزادی تهران توانست با کسب مدال نقره بعد از مهسا جاور از استان زنجان ، منتخب المپیک  و شرکت کننده در چندین دوره از بازیهای آسیایی ، توانست عنوان دوم این مسابقات را به دست بیاورد.

این ورزشکار در ادامه با اشاره به اینکه از سن 17 سالگی فعالیت خود را در رشته قایقرانی(روئینگ)آغاز کرده گفت: یک سال بعد از ورود به رشته روئینگ وارد تیم ملی نوجوانان کشور شدم و و در حال حاضر نیزعضو تیم ملی  در رده سنی بزرگسالان کشور می باشم.

وی در ادامه به مدال های کسب شده خود اشاره کرد و گفت: کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره حاصل تلاش او در مسابقات قهرمانی کشور بوده است.


نایب قهرمان رشته روئینگ در مسابقات کشوری مهم ترین هدف خود را کسب مدال بازیهای آسیایی 2022 هانگژو چین اعلام کرد و گفت: تمامی تمرکز و توان خود را جهت کسب مدال در بازیهای آسیایی سال آینده بکار خواهم گرفت تا بتوانم برای کشور و استان آذربایجان غربی افتخار کسب نمایم.

فاطمه مجلل در خاتمه به مشکلات تمرین قایقرانی و کمبود وسایل مانند قایق و پارو در ارومیه اشاره کرد و گفت: انتظار می رود که مسئولین ورزشی استان بتوانند امکانات این رشته ورزشی را در استان بخصوص شهر ارومیه فراهم نمایند تا بتوانیم با توجه به پناسیل های بالای این استان نمایندگان بیشتری را وارد عرصه های ملی و بین المللی نماییم .

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید