03:30|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مهر 1400 - 11:37
کد خبر: 17030
یادداشت:

مخدوش کردن پلاک ها عامل اصلی جریمه های نا معلوم

با اعمال محدودیت های کرونایی در کلانشهر ارومیه ، شاهد تردد خودروهایی در شهر شدیم که علاوه بر بی قانونی، برای فرار از جریمه های منع تردد کرونایی ، پلاکهای خودرو های شخصی را با ترفند های مختلف مخدوش کردند شده ایم.
مخدوش کردن پلاک ها عامل اصلی جریمه های نا معلوم

سرویس اجتماعی باریش نیوز، پیام های ارسالی از سوی شهروندان ارومیه ای حاکی از اعتراض آنها از این بی قانونی ها است که افزایش روز افزون این خودرو ها در خیابان های ارومیه ای باعث نگرانی مردم از خارج شدن همه گیری کرونا از کنترل شده است.

اعمال محدودیت های کرونایی برای منع تردد خودرو هایی با پلاک های غیر بومی و عدم تردد در ساعات شبانه از جمله برنامه ریزی هایی بود که برای کنترل کرونا انجام گرفت اما این محدودیت ها باعث به وجود آمدن بی قانونی های مختلفی از جمله مخدوش کردن پلاک ها برای فرار از جریمه ها شده و باعث افزایش همه گیری ویروس کرونا در شهر ارومیه شد.

استفاده ابزاری از افراد ، رنگ کردن پلاک ها، چسباندن کاغذ و ... بر روی پلاک ها و چسباندن گل به پلاک ها از انواع مختلف روش ها برای مخدوش کردن پلاک ها می باشد که این روز ها تعداد بی شماری از آنها را در معابر شهری شاهد هستیم که می طلبد مسئولین مربوطه رسیدگی کنند تا در زمان واکسیناسیون و تلاش کادر درمانی برای کاهش کرونا ، به افزایش همه گیری کرونا دلتا و دیگر نمونه های جهش یافته کرونا دچار نشویم.

مخدوش کردن پلاک خودرو و دست کاری در ارقام پلاک برای فرار از جریمه ها به ضرر برخی از شهروندان دیگر تمام می شود ، چرا که شهروندان اظهار می کنند در حالی که ماشین در خانه است و خودشان نیز بیرون نیستند ، پیامک هایی با ارقام مختلف دریافت می کنند و دچار دردسر های مختلف می شوند و مجبور به پیگیری کردن و درگیر کارهای اداری آن هم در این وضعیت کرونایی می شوند تا بتوانند این جریمه را بر طرف کنند.

برخورد جدی و اعمال قانون ها و ممنوعیت های شدید تر از طرف مسئولین می تواند در کاهش و یا حتی اصلاح این امر به شدت موثر باشد و وضعیت کلانشهر ارومیه را به رنگ سفید بازگردانده و از شر این بیماری منحوس خلاصی یابیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید