05:27|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مهر 1400 - 10:52
کد خبر: 17024
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اعلام کرد:

مسئولان مسئله دیپلماسی مرز را تقویت کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، عنوان کرد: با توجه به هم مرز بودن این استان با سه کشور باید مسئولان به مسئله دیپلماسی مرز اهمیت داده و تقویت کنند.
مسئولان مسئله دیپلماسی مرز را تقویت کنند

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه اظهار داشت: با وجود ویروس منحوس کرونا امسال مراسم‌ اربعین به خوبی برگزار شد و میلیون‌ها نفر کنار مزار شریف امام حسن (ع) حاضر شدند.

وی افزود: زیارت اربعین یکی از علامات مومن بوده که این روز سرآغاز حرکتی پربرکت است، که هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، مردم و مسئولان از فضای مجازی برای تبیین انقلاب استفاده کنند، بیان کرد: فضای مجازی، فضای مهمی است و باید در تولید محتوا وحدت و همدلی داشته باشیم و از ظرفیت‌های آن به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به ۲۴ مهر مصادف با ۲۷ صفر سالروز وقف عنوان کرد: انسان باید از امکاناتی که در دست دارد به خوبی استفاده کرده چرا که بعد از مردن انسان‎ها، سه چیز که در این دنیا از وی بر جای مانده و برای او ثواب نوشته می‌شود که یکی علمی است که جای گذاشته و دیگری فرزند صالح و سومی صدقه جاریه یا وقف است.

قریشی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، عنوان کرد: با توجه به هم مرز بودن این استان با سه کشور باید مسئولان به مسئله دیپلماسی مرز اهمیت داده و تقویت کنند.

وی با بیان اینکه، مسئولان باید زمینه سرمایه‌گذاری و فرامرزی را فراهم کنند، گفت: استان از لحاظ درآمد ناخالص در رتبه پایین قرار گرفته است و این شایسته یک استانی که دارای ظرفیت‌های بالایی است، نمی‌باشد.

قریشی عنوان کرد: صف‌های شلوغ نانوایی شایسته مردم استان نیست بنابراین مسئولان با تدابیر خاصی اندیشیده و این مسئله را مدیریت کنند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید