02:40|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1400 - 11:24
کد خبر: 16994
امام جمعه ارومیه عنوان کرد:

بزرگترین سرمایه کشور، دوران هشت سال دفاع مقدس است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌ جمعه ارومیه گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام جنگیدند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن ندادند پس این دوران برای ایران بزرگترین سرمایه است و باید این روحیه را حفظ کرد.
بزرگترین سرمایه  کشور، دوران هشت سال دفاع مقدس است


به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنسیم، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید اظهار داشت: تعلیم و تربیت اساسی‌ترین مسئله در کشور است بنابراین اگر خواهان پیشرفت باشیم باید به این مسئله توجه جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معلم و اساتید از بالاترین مقام و منزلت برخوردار است، افزود: چرا که تربیت انسان بر عهده معلمان و اساتید است بنابراین وظیفه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها کمک به آموزش و پرورش در استان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌ جمعه ارومیه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مایه عزت و سربلندی ایران هستند و ملت ایران مدیون جانفشانی‌ها و تلاش‌های آنان بوده و باید یاد و خاطره آن‌ها زنده نگه داشته و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

آیت‌الله علم‌الهدی: قدرت نظام و انقلاب تا 10متری مرز اسرائیل پیش رفته/ حججی‌ها مهمترین ثمره فرهنگ دفاع مقدس هستند

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام جنگیدند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن ندادند بنابراین این دوران برای ایران بزرگترین سرمایه است و باید این روحیه را حفظ کنیم.

قریشی عنوان کرد: در بیشتر کشورهای دنیا مساله جنگ وجود داشته است اما تفاوتی که مردم ایران با سایر کشورها دارند مقدس بودن دفاع از کشور اسلامی در راستای دستورات الهی بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ضمن تبریک کسب موفقیت‌ والیبایست‌ها در عرصه جهانی بیان کرد: مسئولان ارشد کشوری باید از ظرفیت مربیان داخلی بیشتر استفاده کرده و از ورزشکاران حمایت کنند و همچنین عدالت بین رشته‌های مختلف رعایت شود.

وی در ادامه نیز تاکید کرد: درب مساجد استان و سطح شهر همواره باید باز باشند که متاسفانه در حال حاضر درب برخی مساجد بسته بوده و علما باید حدالامکان در مواقع اذان، امکان حضور مردم را در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید