19:47|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1400 - 13:44
کد خبر: 16916
یادداشت:

معابر و خیابان های شهری ، همچنان در انتظار رسیدگی

نارضایتی ها و گله مندی شهروندان ارومیه ای از وضعیت نابسامان خیابان ها تمامی ندارد. عدم رسیدگی به آسفالت خیابان ها و بی توجهی به وضعیت معابر ، با توجه به این موضوع که بارها مطرح شده است ، همچنان ادامه دارد.
معابر و خیابان های شهری ، همچنان در انتظار رسیدگی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،مناسب بودن معابر شهری و کیفیت خوب آسفالت های خیابان ها و تردد راحت ماشین ها در خیابان ، جزء حقوق شهروندان است که عدم توجه و رسیدگی به آن باعث پایمال شدن حق آنها و نارضایتیشان می شود.

چاله‌های معابر و دست اندازهایی که بر اثر تخریب آسفالت ایجاد شده ، تردد را هر روز برای شهروندان سخت‌تر می‌کند و باعث می شود خودرو هایی که در این خیابان های فاقدکیفیت و امکانات تردد می کنند ، دچار نقص فنی شده و به لاستیک ها و موتور آن آسیب جدی وارد شود که امروزه به خاطر گرانی شدید قطعات خودرو ، خود تبدیل به معضلی جدی برای خانواده ها و رانندگان شده است . 

خيابان ها و معابر شهر ارومیه در بسیاری از نقاط دچار فرو رفتگي يا شكستگي آسفالت با چاله هاي كوچك و بزرگ با تكه هاي آسفالت كنده شده هستند که باعث شده تصادفات شهری و سوانح رانندگی بسیار افزایش یابند ، اما حتی با مشاهده این آسیب ها و مشکلات ، همچنان مسئولان خود را به بی توجهی زده اند و قصد برخورد و نظارت ندارند و متاسفانه بعد گذشت مدت طولانی ، مسئولان کلانشهر ارومیه هنوز نتوانسته اند این معضل را برطرف کرده و به اوضاع سامان دهند.

نکته پایانی اینکه، زیبایی شهر و آسایش در آن بسته به امکانات شهری است و کلانشهر  ارومیه نباید از نبود امکانات و عدم رسیدگی ها به شرایطی دچار شود که هر روز شاهد اعتراض مردم از وضعیت باشیم.

انتظار از مسئولان مربوطه این است که با اندکی توجه به شرایط موجود ، می توانند بسیاری از معضلات را حل کنند و مشکلات شهری موجود را کاهش دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید