13:33|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1400 - 13:19
کد خبر: 16902
یادداشت:

تعطیلی برخی جایگاه های CNG رونق را از چرخ زندگی مردم گرفت

طبق شواهد و گزارشات اعلام شده شاهد تعطیلی برخی از جایگاه های CNG در سطح ارومیه هستیم که با خود گلایه هایی را در پی داشت.
تعطیلی برخی جایگاه های CNG رونق را از چرخ زندگی مردم گرفت

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،در این روزهای کرونایی که مردم بیش از قبل وابسته به تردد در شهر با ماشین های شخصی خود هستند و از ترس انتقال کرونا در وسایل نقلیه عمومی به ماشین های شخصی پناه آورده اند، مصرف بنزین و گاز روند صعودی را در پی گرفته و باعث شده مراجعه به این مراکز بیشتر شود. با این همه تعطیلی برخی مراکز در این روزها باعث شده ازدحام زیادی در صف های این جایگاه ها صورت بگیرد. این امر با نارضایتی هایی به همراه بوده است.

تعطیلی برخی از این جایگاه ها باعث شده مردم برای تامین نیاز اولیه وسایل نقلیه خود به مشکل بخورند و دامنه تعداد این جایگاه ها کاهش یابد و در نتیجه همین امر باعث شده ازدحام زیادی در این جایگاه ها صورت گیرد.

در این چنین روزهایی که مردم با مشکلات بزرگ و کوچک اقتصادی روبه رو هستند و مسیر معیشتشان به سختی طی می شود و رونق کسب و کارشان وابسته به چرخ ماشین هایشان شده است لزوم رسیدگی به این امر هرروز بیشتر می شود. برخی از مردم از طرق مختلف با استفاده از ماشین های باری و مسافربری امرار معاش می کنند و همین امر ضربه بزرگی بر پیکره این قشر است. 

با توجه به شیوع هرچه بیشتر کرونا در سطح شهر و حتی استان آذربایجان غربی، مردم از حضور در اماکن پر تردد می گریزند ولی با این همه براساس نیاز مردم به تردد با ماشین و بنزین، مراجعه به این جایگاه ها برایشان اجتناب ناپذیر است. بر همین اساس شاهد صف های طولانی و بلند بالایی در این جایگاه ها هستیم که باعث شده گلایه هایی صورت گیرد.

تجمع زیاد در این جایگاه ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، مسیر شهروندان به سوی کرونا و در آخر مرگ را هموار کرده و باعث شیوع هرچه بیشتر و افزایش ابتلایان در سطح شهر شده است. عدم رعایت نکات بهداشتی توسط متصدیان این جایگاه ها باعث می شود مردم از مراجعه به این اماکن اجتناب کنند و پویایی و رونق زندگی را از خانواده های شهر بگیرد.

عدم رسیدگی مسئولین به فعالیت مرتب و پی در پی و عدم رعایت موارد بهداشتی در این جایگاه ها باعث گلایه های متعدد مردم از این وضعیت شده و آن هارا با مشکلاتی روبه رو کرده است. 

از مسئولین مربوطه انتظار می رود با برنامه ریزی صحیح و نظارت دقیق تر به حل این مشکلات بپردازند و تمهیدات لازم را برای ایجاد امکاناتی بهتر اعمال کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید