05:55|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1400 - 13:32
کد خبر: 16898
یادداشت:

صف های واکسیناسیون یا صف های انتقال کرونا!

قدرت یابی ویروس کرونا و انتقال آن و افزایش تعداد مرگ و میر از ابتلا به ویروس کرونا دلتا باعث شده مردم با سرعت بیشتر و سراسیمه به مراکز بهداشت ، برای تست یا هم تزریق واکسن مراجعه کنند و همین امر مزید بر علت طولانی شدن صف های مردم در مقابل مراکز بهداشتی شده است .
صف های واکسیناسیون یا صف های انتقال کرونا!

سرویس اجتماعی باریش نیوز : آنطور که به نظر می رسد ، شهروندان بدون در نظر گرفتن نوبت دهی مراکز و گروه سنی تعیین شده ، به مراکز مراجعه می کنند و درخواست تزریق واکسن دارند و با این کار باعث طولانی شدن صف ها شده و نگرانی مردم را برای گسترش ویروس بیشتر کرده اند.

نگرانی ها وقتی افزایش می یابند که مردم بدون ماسک و بدون رعایت کردن پروتکل های بهداشتی کنار یکدیگر جمع می شوند ، باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که تا زمانی که همه کشور واکسینه نشده اند و نگرانی های مبتلا شدن  از بین نرفته ، همچنان باید در رعایت پروتکل ها حساسیت زیادی به خرج دهیم تا در صف های واکسین باعث ابتلای دیگران به کرونا نباشیم که جان مردم را ناخواسته به خطر بیاندازیم. 

قدرت انتقال ویروس کرونا به قدری بالا است که به راحتی می تواند انتقال یابد و جان بیماران را بگیرد ، با نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث می شویم ویروس خیلی راحت گسترش یابد و قدرت بیشتری پیدا کند. 

به گفته برخی از شهروندان ، افراد مسن و کهنسالی که برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه می کنند ، ساعت ها در این گرما و آلودگی و خطر انتقال بیماری در مراکز معطل می شوند و تجمع مردم باعث می شود تاخیر در رسیدگی به مشکل این افراد که جزو گروه های سنی خاص و در خطر ابتلا می باشند پیش بیاید.

البته باید به مسئولان نیز گفت که انتظار می رود سرعت تزریق واکسن را بیشتر کنند و با افزایش مراکز تزریق واکسن و دقت در نوبت دهی به مردم این معضل را برطرف کنند و سامانی به این اوضاع دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید