13:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1400 - 13:57
کد خبر: 16876
یادداشت:

سد معبر این بار توسط خودرو ها

سد معبر خودرو ها در پیاده رو های ارومیه تبدیل به معضلی شده که گریبان گیر همشهریان و باعث نارضایتی آنها از مشکلاتی که برای ترددشان پیش آورده ، شده است .
سد معبر این بار توسط خودرو ها

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،یکی از اصول زندگی در شهر رعایت قوانین شهروندی است ولی متاسفانه عدم رعایت حق شهروندان دیگر تبدیل به عادت در بین شهروندان ارومیه شده است و اگر به همین صورت ادامه پیدا کند همشهریان از تردد راحت در پیاده روها محروم خواهند شد و این امر به هیچ وجه با حقوق شهروندی سنخیتی ندارد. 

برای این بی قانونی و نقض حق شهروندی باید قوانینی تعریف شود و پلیس راهنمایی رانندگی رسیدگی هایی انجام دهد تا حقوق شهروندان پایمال نشود ، اما هیچ رسیدگی به چشم نمی خورد و همچنان این بی قانونی ها ادامه دارد که گاها باعث به وجود امدن نزاع و درگیری در معابر و روبه روی خانه ها دیده می شود. 

پارک ماشین ها در پیاده رو ها و ایجاد وضعیت نامناسب در معابر شهر باعث آسیب به چهره شهر و ایجاد ترافیک و ناهماهنگی در شهر شده است.

آنطور که از شهروندان می شنویم :متاسفانه توقف درب منازل به یک عادت غلط تبدیل شده است وگاها کار واجب داریم‌ یا اتفاق ناگواری پیش می آید که مجبور می شویم سریع از خانه خارج شویم اما سد معبر خودرو ها باعث می شود تاخیر در انجام کار رخ دهد‌ ، گاها برای خروج از پارکینگ خود ناچاریم ساعت ها دچار اتلاف وقت شویم و دیر به سرکار برسیم و مشکلات فراوان و اعصاب خورد کنی بسیاری برایمان پیش آید. 


البته در این میان نباید انتظار فقط از مسئولان باشد که برخورد قانونی انجام دهند ،بلکه باید از مردم هم توقع رعایت داشت که خودشان با انجام ندادن این عمل ناپسند و پایمال کردن حق یکدیگر در سامان یافتن این اوضاع همکاری داشته باشند.

در پایان انتظار می رود این معضل به زودی زود با رسیدگی مسئولان و همکاری و رعایت مردم در کلانشهر ارومیه برطرف شود و دیگر شاهد گلایه و شکایت مردمی در بین پیام های ارسالی در مورد سد معبر و دفاع از حق شهروندیشان نباشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید