08:25|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 شهریور 1400 - 13:57
کد خبر: 16862
یادداشت:

ترافیک ، گریبان گیر بلوار های اصلی کلانشهر ارومیه

کلافگی مردم از ترافیک شدید در بلوار های ارومیه، معضلی که به جای اصلاح و رسیدگی به آن روز به روز شاهد افزایش و شدت آن می باشیم.
ترافیک ، گریبان گیر بلوار های اصلی کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز : با افزایش همه گیری ویروس کرونا ، مردم به تردد با خودروهای شخصی به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی روی آورده اند که اکثرا تک سرنشین در حال عبورند  و همین امر مزید بر علت افزایش ترافیک شهری شده است. 

این معضل نیاز به رسیدگی مسئولان و همچنین رعایت مردم دارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند هر روز شاهد ترافیک های طولانی تر و تصادف  شدید در خیابان ها می شویم.
 
 مردم ارومیه با معضل ترافیک شهری مدت ها است که دست به گریبان و این موضوع به یک مشکل لاینحل تبدیل شده و انگار دیگر امیدی به سامان یافتن آن وجود ندارد.

مسئولان با کمی توجه و رسیدگی به این مشکل می توانند اندکی از این اوضاع را سامان دهند اما سوال اصلی اینجاست که چرا رسیدگی صورت نمیگیرد؟ چرا با استفاده از امکانات نرم افزاری و پیشرفته، فکری به حال ترافیک شهری نمی شود؟ 

تا کنون وعده های زیادی در مورد این معضل داده شده که مسئولان برنامه هایی در مورد اصلاح آن دارند اما آیا به نتیجه رسیده؟ آیا اوضاع سامان یافته یا هر روز شاهد بدتر شدن این اوضاع بوده ایم؟

در پایان انتظار می‌رود مسئولین مربوطه راهکارهایی برای حل این معضل بیاندیشند و در عملی کردن آن تمام اهتمام خود را به کار گیرند و اندکی به صدای اعتراض مردم گوش دهند و در این مسیر قدم های موثری بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید