08:48|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1400 - 13:31
کد خبر: 16856
یادداشت:

سد معبر وانتی های میوه فروش ، عاملی برای ایجاد ترافیک شهری

آنچه همیشه معضل کلانشهر ارومیه بوده، موضوع سد معبر و مسدود کردن معابر و پیاده روهای شهر ارومیه است. علاوه بر دست فروشان که موجب سد معبر می شوند، وانتی‌های میوه فروش نیز با ترفندها و سد معبر باعث شده اند که صدای اعتراض شهروندان ارومیه‌ای بلند شود
سد معبر وانتی های میوه فروش ، عاملی برای ایجاد ترافیک شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با تردد در سطح شهر شاهد تعداد بی شماری از وانت بار های سیار در تمامی خیابان های ارومیه هستیم که با نصب تابلوهایی بر روی ماشین ، در تلاش فریب و جذب مشتری هایی هستند که از دور با تابلو فروش کیلویی و قیمت کم و مناسب نزدیک شده اند ولی تعیین قیمت های عجیب و خود سر برای نیم کیلو میوه مواجه می شوند ولی به دلیل رودربایستی از کسانی‌که در آن محل حضور دارند و یا برای دست خالی برنگشتن پیش اعضای خانواده‌ ناچار اقدام به خرید میوه با اندازه کم ولی قیمت زیاد می شوند. 

شرایط اقتصادی شهروندان ارومیه خود معضلی است که نیاز به رسیدگی فراوانی دارد، حال از طرف دیگر علاوه بر بی توجهی و عدم رسیدگی مسئولان، فریب کاری و فریب همشهریان هم نمک بر زخم گرانی شده است.

از طرف دیگر پارک وانتی ها به صورت نادرست و در جاهای نامناسب باعث ایجاد مشکل در تردد و بالا رفتن آمار تصادفات شهری شده است که این امر نشان دهنده بی توجهی و عدم رسیدگی مسئولان می باشد که با توجه به وعده های پوچ و حرف های دور از عمل آنها ،هیچ تغییری در جهت اصلاح آن صورت نگرفته.

در پایان از مسئولین مربوطه انتظار می رود در جهت سازماندهی و جلوگیری از هر گونه سد معبر توسط این وانتی ها در خیابان های ارومیه رسیدگی کنند و در جهت اصلاح آن فقط وعده ندهند بلکه عمل کنند و صدای اعتراض مردم را بشنوند و اوضاع نابسامان شهر را اندکی سامان دهند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید