00:40|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1400 - 12:06
کد خبر: 16844
یادداشت:

متقاضیان اخذ گواهینامه قربانیان جدید کرونا

متقاضیان گواهینامه در این روزهای کرونایی از چند جنبه مختلف قربانی کرونا شده اند و کسی از درد آن ها حرفی به میان نمی آورد.
متقاضیان اخذ گواهینامه قربانیان جدید کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، در دو سال گذشته که تمام اقشار مختلف جامعه از وجوه متفاوت درگیر تاثیرات کرونا بر سبک زندگی خود هستند، متقاضیان گواهینامه هستند که در این بین کسی متوجه آن ها نیست و در هاله ای از بی توجهی مسئولین جایگاهی رو به فراموشی دارند.

تعویق های پی در پی کلاس های آموزش رانندگی باعث شده آموزشگاه ها زخم افزایش رِنج قیمت را که در بازه زمانی همین تعطیلی ها ابلاغ می شود، بر تن متقاضیان بزنند و آن ها را محکوم به پرداخت پول بیشتری کنند. 

از سویی به خاطر افزایش تعداد متقاضیان، برخی از آموزشگاه ها کلاس هایی با تعداد بالایی از متقاضیان برگزار می کنند که این دقیقا به دور از پروتکل های بهداشتی است و جان تمامی شرکت کنندگان این کلاس هارا بازیچه بازی کثیف کرونا می کنند. با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان در این کلاس ها و مناسب نبودن محیط کلاس ها و عدم رعایت دستور عمل های ستاد مقابله با کرونا در این مکان ها بندبازی روی طناب زندگی است و در این بین قطعا خود ما هستیم که نتایج تلخ این شرایط را خواهیم چشید.

 از سویی در نحوه برگزاری آزمون ها نیز شاهد همین مشکل هستیم. تجمع های طولانی و پرجمعیت متقاضیان آزمون های کتبی و عملی همانند دست یاری است که گویی اداره راهنمایی رانندگی به سمت کرونا دراز کرده است!

آنچه از مسئولین انتظار می رود اجرای روشی جایگزین در ازای روش مرسوم آزمون هاست تا بلکه کمی بیشتر مناسب جامعه ای باشد که دو سالی است درگیر ویروسی منحوس به نام کروناست. اجرای آزمون کتبی به صورت آنلاین و غیر حضوری و نوبت دهی به صورت آنلاین در ساعات مشخص برای آزمون های عملی می تواند از اعمال هر گونه ضرر جانی به متقاضیان و خود آموزشگاه ها جلوگیری کنند. 

امید که هرچه زودتر مسئولین مربوطه نسبت به اعمال روش های جایگزین اقدام کنند و کمتر با جان مردم بازی کنند ...

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید