10:19|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1400 - 12:39
کد خبر: 16839
یادداشت:

تجمع در باغ رضوان در روزهای کرونایی / با سوگواری برای از دست رفته‌ها خود را قربانی کرونا نکنیم !

با توجه به افزایش آمار قربانیان کرونا در این روزهای سیاه، مراسمات سوگواری و عزاداری رو به افزایش اند. اما آنچه اتفاق می‌افتد کاملا مغایر با دستور عمل‌های بهداشتی اعلام شده است .
تجمع در باغ رضوان در روزهای کرونایی / با سوگواری برای از دست رفته‌ها خود را قربانی کرونا نکنیم !

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،خانواده های بسیاری در این روزهای تلخ کرونایی داغدار عزیزانی شده‌اند که براثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده‌اند. با توجه به آداب و رسوم رایج در میان مردم برای برگزاری مراسمات سوگواری و عزاداری از دست رفتگان، تجمع‌های زیادی صورت می‌گیرد که کاملا مغایر با دستور عمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا است.

از مهم‌ترین عوامل گسترش این ویروس منحوس شرکت در دورهمی‌ها و تجمعات است که این مراسمات نیز از همین دسته هستند. عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم استفاده صحیح از ماسک در این تجمعات به گسترش بیشتر این ویروس یاری می‌کند.

با این همه خانواده‌های باز مانده نیازمند همدردی و دلگرمی اطرافیان برای تحمل درد فقدان حضور عزیزانشان هستند. با توجه به این امر باید روش‌های دیگری را برای همدردی با این قشر داغدار پیدا کنیم تا نه تنها جان خود و عزیزانمان را به خطر نیندازیم بلکه همدردی خود را نیز ابراز کنیم. 

برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام، از راه‌های ارتباطی مناسب در این شرایط کرونایی برای ابراز همدردی با خانواده‌های باز مانده است، بدون اینکه جان کسی به خطر بیافتد.

انتظار می‌رود مسئولین مربوطه از برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری در باغ رضوان جلوگیری کنند و راه انتقال این ویروس از این طریق را بگیرند. به امید روزی که این روزهای سیاه به پایان خود نزدیک شود
.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید