01:21|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1400 - 12:48
کد خبر: 16790
یادداشت:

شهرچای ارومیه مکانی جهت چرای گوسفندان!

چرا گوسفندان در پارک شهرچای و نارضایتی مردم از تردد ، صدا و بوی بد آنها. این وضعیت خواستار رسیدگی سریع تر مسئولین است.
شهرچای ارومیه مکانی جهت چرای گوسفندان!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، آنچه این روز ها مورد توجه قرار گرفته و اصلی ترین دغدغه مردم به شمار می رود،کرونا، بهداشت و سلامت است. اما با قدم زدن در پارک های حاشیه رودخانه شهرچای ، شاهد وضعیتی هستیم که در شان رعایت بهداشت یک کلانشر نمیباشد.

در این میان باید به این نکته مهم اشاره کرد که عدم لای روبی کف رودخانه شهر چای و بستن مسیر آب و خشک شدن آن، باعث رشد علف های هرز شده است و این اتفاق پای گوسفندان را برای چرا به آنجا باز کرده است . بوی مدفوع آنها ، تردد و تولید صدا در پارک باعث نارضایتی مردم شده واین اتفاق برخلاف اهداف و اصول زیبایی شناسی شهر است. 

در این میان سوالی که ذهن شهروندان را به خود مشغول می کند این است که آیا بهداشت فضاهای عمومی و رسیدگی به رودخانه ای که در وسط شهر جاری است و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود نباید در اولویت شهرداری  باشد؟

پارک های اصلی شهر که در دید همه شهروندان و مسافران و گردشگر ها است ، باید در شان یک کلانشهر باشد و به آن رسیدگی کافی شود ، تبدیل به جنگل شده است و نظافت و هرس درختان و بوته های آن کلا فراموش شده و این موضوع ارزش و اهمیت این پارک ها را از بین برده است. 

در پایان با توجه به اهمیت این موضوع که بارها به آن اشاره شده و نارضایتی شهروندان را به همراه آورده است. اما متاسفانه هیچوقت مورد توجه واقع نشده است . از مسئولین تقاضا می شود به این شرایط نابسامان رسیدگی کنند و شرایط را برای جذب گردشگر درکلانشهر فراهم کنند ...

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید