09:43|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1400 - 12:14
کد خبر: 16781
یادداشت:

مرگ در جاده ها به انتظار نشسته/فرار از آغوش کرونا به آغوش دلتا کرونا

آنچه در دو روز اخیر در خروجی های شهر توجه عام را جلب کرده است ، ازدحام عجیب مردم برای خروج از شهر به قصد سفر است ...
مرگ در جاده ها به انتظار نشسته/فرار از آغوش کرونا به آغوش دلتا کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ستاد ملی مقابله با کرونا، روزهای دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد ماه جاری را با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح کشور تعطیل عمومی اعلام کرد. 

اما آنچه مردم در عمل از خود نشان دادند ، خبر از ناآگاهی آنها می دهد . تعطیلی عمومی کشور برای مردم داغدار ما بهانه ای برای خوشگذرانی شده است . آنها فارغ از درد و رنجی که به همسایه و همشهری و اطرافیان خود منتقل می کنند ، به دنبال آخرین دلایل خود برای تغییر این روزمرگی خاکستری این روزهای سخت هستند اما به چه بها ؟! به بهای جان ؟! به بهای آرامش ؟!

در حال حاضر کشور در وضعیت قرمز به سر می برد و به همین دلیل است که تعطیلی عمومی اعلام شده است اما با این همه این تصمیم نیازمند همکاری مردم با ستاد مقابله با کرونا است . امیدواریم با همکاری های لازم مردم ، روند سیر گسترش این ویروس منحوس را کاهش دهیم . آنچه از مردم انتظار می رود این است که طبق تقسیم بندی مشاغل در خانه ها بمانند و از دورهمی های خانوادگی و تجمع های غیر ضروری و مسافرت ها برحذر باشند . پروتکل های بهداشتی را در صورت لزوم به خروج از خانه رعایت کنند و جان خود و خانواده و اطرافیان را به خطر نیندازند.

باشد که روزی فارغ از ترس جانی که نفس را در سینه خفه کرده است ، دست عزیزانمان را بفشاریم ...

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید