19:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1400 - 11:54
کد خبر: 16779
یادداشت:

ویراژ مرگ در خیابان‌های ارومیه!

متاسفانه افزایش تصادفات درون شهری ارومیه به علت رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و بی احتیاطی از سوی رانندگان به معضلی بزرگ در این شهر تبدیل شده که این معضل باعث ایجاد نگرانی بسیاری از شهروندان شده است.
ویراژ مرگ در خیابان‌های ارومیه!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ارومیه، کلانشهری که سالهاست که در فهرست بیشترین آمار تصادفات شهری جا خوش کرده؛ هرچند که این آمارها خوشایند مدیران شهری نمی‌باشند، ولی تاکنون اقدامات مسئولین متولی برای کاهش تعداد تصادفات شهری چندان موثر نبوده است.

امروزه رغبت افراد برای استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی موجب شده تا شاهد رفت و آمد حجم زیادی از خودروها در معابر شهری ارومیه باشیم، خودروهایی كه با کوچک‌ترین سهل‌انگاری رانندگان می‌توانند موجب تصادفات شدید شوند.

توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز، مستی درحین رانندگی از جمله دلایلی است که روزانه دلیل اغلب تصادفات در این شهر دانسته می‌شود.

از طرفی هم سالهاست که پل‌های روگذر در ارومیه به محل تاخت و تاز خودروهای تیزرو یا كورس گذاشتن رانندگان جوان تبدیل شده که موجب مرگ تعدادی از رانندگان و سرنشینان خودروها و عابران پیاده شده است.

در ادامه بایستی گفت که در کنترل آمار تصادفات نقش مدیریت نباید نادیده گرفته شود و حضور مسئولین مربوطه در جاده‌ها نیز در کاهش حوادث رانندگی می‌تواند بسیار موثر باشد.

در پایان انتظار می‌رود روند شتابان نهادهای متولی برای بهره برداری از تجهیزات و امکانات هوشمند ادامه یابد و با رانندگان خاطی برخورد قاطعانه‌ای به عمل آید.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

کلام حق
1400/05/25 - 19:23

سلام شهری که شخردترش حضرت پور بتشه ونمایندش پسر ماخلفش عاقبتش بهتر از اینا نمیشه عزیز دل برتدر۲۶۳۰