07:47|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1400 - 13:14
کد خبر: 16759
یادداشت:

معضل ناتمام آسفالت؛ اولویت فراموش شده مسئولان شهری ارومیه

امروزه یکی از معضلات شهروندان، نبود آسفالت مناسب در معابر شهری ارومیه است؛ کیفیت نامناسب آسفالت و استاندارد نبودن آن و همچنین عبورماشین های سنگین از خیابان ها از عمده ترین دلایل خرابی معابر محسوب می شود.
معضل ناتمام آسفالت؛ اولویت فراموش شده مسئولان شهری ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با تردد در سطح شهر شاهد وضعیت اسفناک معابر و چاله های کوچک و بزرگی در خیابان ها هستیم که هم جلوه مناسبی برای کلانشهر ارومیه ندارند و هم از لحاظ ایمنی باعث آسیب جانی و مالی برای شهروندان می شوند. 

از سوی دیگرحفاری های گاه و بیگاهی که توسط بسیاری از ارگان ها در خیابان های شهری انجام می شوند، همواره باعث آسیب به خودروهای شهروندان می شود.

اوضاع اقتصادی نابسامان از یک سو، و ازسوی دیگرافزایش شدید قیمت قطعات خودرو و زمان بر بودن تعمیر آن، باعث گله مندی شهروندان از پرداخت این هزینه ها شده است..

در اینجا بیشتر روی سخن با مسئولان مربوطه است که روی کرسی ها نشسته اند اما عملکردشان نشان از این می دهد که گویا نه این شهر را می بینند و نه در خیابان های آن تردد میکنند.

هدف فقط تکیه دادن به کرسی نیست ، بلکه شنیدن و دیدن حال مردم و عمل به وعده های داده شده است.

در پایان، انتظاری که شهروندان در رابطه با این  موضوع  از مسئولان شهری دارند ،رسیدگی به اوضاع نابسامان معابر شهری می باشد

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید