00:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1400 - 10:58
کد خبر: 16753
یادداشت:

قطعی های مکرر برق اینترنت را به کما برد

این روزها قطعی برق و مشکلات ناشی از آن گریبان گیر بسیاری از مردم کشور و به دنبال آن آذربایجان غربی شده است. یکی از این مشکلات کاهش سرعت اینترنت و گاها قطعی کامل آن میباشد .
قطعی های مکرر برق اینترنت را به کما برد

سرویس اجتماعی باریش نیوز،  با شیوع ویروس کرونا و نیاز استفاده بیشتر مردم از اینترنت برای کسب و کارها وآموزش و... ایجاد چنین مشکلاتی گاها آسیب های جبران ناپذیری به زندگی افراد چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ روانی وارد می کند.

در زمان بحران کرونا بسیاری از اصناف فروش خود را از طریق اینترنت انجام میدهند و شهروندان  نیز جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم خروج از منزل لوازم مورد نیازو مایحتاج زندگی خود را از طریق اینترنت انجام میدهند که شرایط پیش آمده همواره مشکلاتی برای هر دو طرف به وجود آورده است.

 در این میان بسیاری از کارهای بانکی و پرداختی ها نیز از طریق اینترنت صورت میگیرد که قطع برق و کاهش سرعت اینترنت باعث ایجاد مشکل و اختلال در کارهای شهروندان شده است.

بر اساس بسیاری از پیام های مردمی با قطع برق تعداد مشتریان و مراجعین به مغازه ها به نصف یا کمتر کاهش یافته و این نیز مشکلی دیگر بر مشکلات اصناف در این شرایط کرونایی و گرانی و بالا بودن اجاره ها تحمیل کرده است.

از دیگر مشکلات وارد شده بر خانواده ها در پی قطعی های مکرر برق و به دنبال آن کاهش سرعت اینترنت میتوان به مشکلاتی که در برگزاری کلاسهای اموزش مجازی به وجود می آید اشاره کرد که این روزها بخاطر شیوع کرونا و عدم حضوری بودن کلاسهای آاموزشی با کاهش سرعت اینترنت، کیفیت و کارایی این کلاسها بسیار پایین آمده و همه این عوامل باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای خانواده ها شده است.

سخن آخر اینکه برای جلوگیری از قطعی های مکرربرق و جلوگیری از کاهش سرعت اینترنت انتظار می رود که  مسئولین جهت رسیدگی به این معضل بزرگ در جامعه تمام توان خود را به کار ببرند و در این میان از شهروندان نیز  تقاضای صرفه جویی در مصرف برق را داریم. تا شاید از این طریق بتوان مقداری از این مشکلات که قطعی های مکرر برق برای شهروندان ایجاد کرده است را کاهش داد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید