17:34|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1400 - 13:50
کد خبر: 16751
یادداشت:

نظارت بیشتر مسئولان بر نانوایی‌ها؛ مطالبه اصلی مردم در ایام کرونا

کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم نصب دستورالعمل مصوب نرخ نان از عمده‌ترین تخلفات نانوایی‌های سطح شهری ارومیه می‌‎باشد که عتراض شهروندان را به دنبال داشته است.
نظارت بیشتر مسئولان بر نانوایی‌ها؛ مطالبه اصلی مردم در ایام کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، تخلفات ناشی از کم‌فروشی برخی از نانوایی‌های سطح شهری موجب گله‌مندی اکثریت شهروندان شده است که رسیدگی مسئولین مربوطه را در اسرع وقت می‌طلبد.
 
کاهش وزن نان، استفاده از جوش شیرین در برخی نانوایی‌ها به جای خمیرمایه و نیز رعایت نکردن ساعت فعالیت کاری و کم‌فروشی از مشکلاتی است که طبق پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان مطرح می‌‎شود.  

از طرفی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی نانوایی‌ها و نبود نظارت کافی بر این امر بر گلایه‌‎های مردمی افزوده است.

از آنجایی که نان یکی از اقلام اصلی مردم برای زنده ماندن می‌باشد؛ توجه به کیفیت آن و عرضه صحیح آن از واجباتی است که متاسفانه طی چند سال اخیر توسط مسئولین شهری ارومیه به دست فراموشی سپرده شده است.

حال سوالی که برای اکثریت شهروندان پیش می‌آید این است که خواسته مردم برای دریافت نان سالم و به اندازه دلخواه آن‌ها، توقعی بیجا است؟

در مقابل موضوعات فوق الذکر کم‌فروشی و گرانفروشی برخی نانوایی‌ها موجب ایجاد صف‌هایی می‌شود که خود عاملی برای تشدید و همه‌گیری ویروس منحوس کرونا به شمار می‌رود.

در پایان انتظار می‌رود مسئولین ذیربط در جهت تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها تدابیری را اتخاذ کنند.  



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید