01:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1400 - 13:43
کد خبر: 16747
یادداشت:

مشکلات قطعی برق اینترنت را نیز به کما برد

این روزها قطعی برق و مشکلات ناشی از آن گریبان‌گیر بسیاری از مردم شده است که یکی از این مشکلات کاهش سرعت اینترنت و گاها قطعی کامل آن می‌باشد.
مشکلات قطعی برق اینترنت را نیز به کما برد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا و نیاز استفاده بیشتر مردم از اینترنت برای کسب و کارها و آموزش و... ایجاد این چنین مشکلاتی گاها آسیب‌های جبران ناپذیری به زندگی افراد چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ روانی وارد کرده است.

در این بحران کرونایی بسیاری از اصناف فروش لوازم خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند و همچنین بسیاری از افراد جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم خروج از منزل لوازم مورد نیاز و مایحتاج زندگی خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند که شرایط پیش آمده مشکلاتی برای هر دو طرف به وجود آورده است.

در این میان بسیاری از کارهای بانکی و پرداختی‌ها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد که با قطع برق و کاهش سرعت اینترنت باعث ایجاد مشکل و آسیب به بسیاری از شهروندان خواهد شد.

بر اساس بسیاری از پیام های مردمی با قطع برق تعداد مشتریان و مراجعین به مغازه‌ها به نصف یا کمتر کاهش یافته و این خود  نیز مشکلی دیگر بر مشکلات اصناف در این شرایط کرونایی وبحران اقتصادی و بالا بودن اجاره ها و... وارد کرده است.

از دیگر مشکلات وارد شده بر خانواده‌ها در پی قطعی های برق و به دنبال آن کاهش سرعت اینترنت می‌توان به مشکلاتی که در برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی به وجود آمده اشاره کرد که این روزها بخاطر شیوع کرونا و عدم حضوری بودن کلاس‌های آموزشی با کاهش سرعت اینترنت، کیفیت و کارایی این کلاس‌ها بسیار پایین آمده و همه این عوامل باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در سطح جامعه و خانواده‌ها شده است و نگرانی خانواده ها با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و آغاز این مشکلات از دیگر دغدغه ها و بر هم خوردن آرامش روانی آنهاست.
سخن آخر اینکه برای جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق و جلوگیری از کاهش سرعت اینترنت از مسئولین توقع توجه بیشتر و از مردم تقاضای صرفه‌جویی در مصرف برق را داریم. تا شاید گرهی از مشکلات جامعه و خانواده‌ها باز شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید