13:09|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1400 - 13:27
کد خبر: 16727
یادداشت:

ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه؛ همچنان در کما!

رانندگان اتوبوس‌های شهری ارومیه برای چندمین بار طی سال جاری در اعتراض به عدم دریافت مطالبات و وضع موجود دست از کار کشیدند که نیازمند رسیدگی مسئولین ذیربط می‌باشد.
ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه؛ همچنان در کما!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی یک سال گذشته رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی داخل شهری ارومیه برای چندمین  بار به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و وضعیت موجود دست از کار کشیدند.

طی اعتراض آن‌ها مشکلات بسیاری در رفت و آمد شهروندان به وجود آمده است که این امر موجبات اعتراض افراد را در سطح شهری به وجود آورده است که چندین بار مسئولین ادعای حل این موضوع را داشتند که متاسفانه تمام وعده‌‎های آنان مقطی بوده و همچنان چرخه اعتصاب رانندگان اتوبوس ادامه دارد.

با گذر از سطح شهری شاهد تجمع افراد در ایستگاه های اتوبوس خواهیم بود؛ طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، رفت‌ و آمد با تاکسی‌های آنلاین و ... که هزینه‌های هنگفتی را دریافت می‌کنند، برایشان غیرقابل تحمل می‌باشد.  

در مقابل نارضایتی شهروندان از عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی، فرسودگی این ناوگان وجود دارد که چندین سال است زیر بار بی‌توجهی نهاد و مسئولین مربوطه قرار گرفته است که در شان یک کلانشهر نمی‌باشد.

متاسفانه با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی این رسانه به عمل آمد تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای جلوگیری از تعطیلی‌های مکرر خدمات اتوبوسرانی و خسارت رانندگان و مردم از سوی مسئولان شهری ارومیه انجام نشده است.

در پایان انتظار می‌رود مسئولین ذیربط در جهت رفع مشکل فوق الذکر و حل مطالبه رانندگان اتوبوس شهری برنامه‌ای دقیق اتخاذ نمایند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید