12:32|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1400 - 10:31
کد خبر: 16725
یادداشت:

حکایت ناتمام صف های طولانی CNGدر ارومیه زیر سایه بی تدبیر مسئولان مربوطه

تعطیلی جایگاه های گاز CNG در ارومیه از حدود 2 ماه گذشته سبب شد تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز دچار مشکل شوند و علیرغم پیگیری های مکرر پایگاه خبری باریش نیوز متاسفانه هیچ گونه پاسخی از سوی ارگان مربوطه تا کنون دریافت نشده است.
حکایت ناتمام صف های طولانی   CNGدر ارومیه زیر سایه بی تدبیر مسئولان مربوطه


سرویس اجتماعی باریش نیوز، از حدود 2 ماه گذشته  که جایگاه های  CNG در ارومیه با مشکل مواجه شده و تعدادی از آنها به صورت کامل تعطیل شده‌ اند و برخی از جایگاه ها هم که در حال فعالیت هستند جوابگوی حجم خودروهای این شهلر نیستند و همین امر باعث ایجاد صف های طولانی خودرها می شود.

مالکان خودروهای گازسوز در شرایط فعلی که وضعیت اقتصادی مردم با بحران مواجه است و سهمیه بنزین کفاف نمی‌کند بیشتر ترجیح می‌دهند گاز سی.ان.جی را جایگزین سوخت بنزین کنند اما برای رفع این نیاز باید ساعت‌ها در صف طولانی وقت خود را تلف کنند.

صف‌های طولانی جایگاه سوخت ‌CNG درارومیه، شهروندان را مجبور به معطلی چند ساعته برای سوخت‌گیری کرده و این امر موجب کلافگی و نارضایتی شهروندان شده اسیت.

در این میان بسیاری از شهروندان با ابراز نارضایتی خود از وضعیت موجود و عدم نظارت و رسیدگی مسئولان مربوطه به وضعیت موجود  اظهار می کنند که شاید اگر خودروی مسئولان شبیه خودرو ما مردم عادی بود دیگر شاهد این وضعیت در شهر نبودیم.

 متاسفانه شهروندان ارومیه ای  در این گرمای هوا باید ساعت ها در صف بایستند که با این شرایط بیش از نیمی از زمان کار و فعالیت روزانه را باید صرف انتظار در صف سی ان جی نمایند و این خود یعنی نصف شدن درآمد روزانه بسیاری از افرادی که از طریق وسیله نقلیه خود امرار معاش می کنند و این امر در این شرایط و بحران اقتصادی بی انصافی است که در حق این شهروندان می شود و انگار هیچ مسئولی گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکل شهروندان ندارد.

این روزها با توجه به حجم بالای پیام های مردمی مبنی بر تعطیلی اکثر جایگاه های CNG و ایجادصف های طولانی در مقابل تعداد محدودی از جایگاه هایی که در حال فعالیت هستند همه شهروندان از وضعیت موجود ابراز شکایت و گله کرده اند.

حال شهروندان ارومیه ای منتظر راهکاری اساسی و  منطقی برای حل سریعتر این معضل  از سوی مسوولان و مقامات اجرایی در این شهر هستند البته اگر هنوز مسئولی وجود داشته باشد که به فکر مردم و مشکلات آنها باشد!
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید