07:29|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1400 - 10:30
کد خبر: 16724
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه رسالت بزرگی بر عهده دارند بنابراین خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند.
خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 15 مرداد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در ارومیه گفت: مراسم عزاداری ماه محرم باید با رعایت تمامی شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود تا شاهد افزایش بیماری نباشیم.

وی افزود: در واقعه محرم محور قیام امام حسین‌(ع) به پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح سیره رسول خدا(ص) بود بنابراین همه مردم در هر سمت و مسئولیتی و قشری باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و این فریضه الهی خلاصه در قشر خاص یا رفتار خاص نباشد.

امام جمعه ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه رسالت بزرگی بر عهده دارند بنابراین خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، که هر آنچه که اعضای دولت با خلوص نیت برای خدمت به مردم انجام داده‌اند چه مردم از آن‌ها اطلاع داشته باشند و چه نداشته باشند در نزد خداوند محفوظ و دارای اجر و پاداش است.

قریشی افزود: کسانی که در دولت جدید بر سر کار می‌آیند باید بدانند که مسئولیتی که به آن‌ها داده می‌شود باید با خدمت رسانی درست و خالصانه به مردم باشد در واقع از جنس مردم و تمامی کارهای آنان برای مردم باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه،  اعضای شورای شهر جدید ارومیه باید به فکر معضلات و مشکلات شهر باشند، عنوان کرد: بار مسئولیت در شورای شهر سنگین است و مردم انتظار بالایی دارند و باید اعضای شورا تلاش کنند به اهداف مهم برسند که یکی از مهم‌ترین وظایف آنان که باید در اولویت کاری خود داشته باشند جمع‌آوری زباله‌گردها از سطح شهر، ارومیه است.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: همچنین مهم‌ترین وظیفه اعضای شورای شهر توسعه و پیشرفت و ارتقای مبلمان شهری در سایه همدلی و همفکری است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید