15:29|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1400 - 09:38
کد خبر: 16687
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

مباهله عظمت و حقانیت اسلام بر تمام مردم اثبات کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ضمن تقدیر از مردم استان برای برگزاری باشکوه مراسمات عید سعید غدیرخم، گفت: خوشبختانه مردم در همه جای آذربایجان‌غربی علاقه و عشق خود را نسبت به علی(ع) و اولادش اعلام کردند.
مباهله عظمت و حقانیت اسلام بر تمام مردم اثبات کرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 8 مرداد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تقدیر از مردم استان برای برگزاری باشکوه مراسمات عید سعید غدیرخم اظهار داشت: خوشبختانه مردم در همه جای آذربایجان‌غربی علاقه و عشق خود را نسبت به علی(ع) و اولادش اعلام کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری این مراسمات نشانه تقوای شخص است و هر کس نشانه‌های خدا را تبلیغ کند، نشانگر تقوا و ایمان و اعتقاد افراد است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر اینکه مراسم مباهله باید اجرا شده و به نسل‌های آینده شناسانده شود گفت: باید به مسلمانان شناساند که تاریخ اسلام و فضیلت اهل‌بیت(ع) چیست و اگر به اهل‌بیت و قرآن تمسک جوییم، بی‌تردید از مسیر خارج نشده و در صراط مستقیم حرکت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هیات دولت افزود: به فرموده امام خامنه‌ای، این دیدار به معنای عرض خسته نباشید به دولت دوازدهم بوده و فرمودند شما اعضای هیات دولت اگر هر خدمتی که به مردم کرده و در راه خدا با اخلاص زحمت کشیده باشید همه آنها در نزد خدا محفوظ است.

‌قریشی اظهار داشت:همچنین ایشان فرمودند زمانی که کسی به مسند مدیریت می‌رسند علاقه‌مند به حل مشکلات خود است تا برای خود مال و منال ذخیره کند اما در فرهنگ دین مقدس اسلام کسی که به مسئولیت می‌رسد باید برای قیامت خود و نه دنیای خود ذخیره کند و در واقع از مدیریت و موقعیت خود برای آبادانی آخرت خود استفاده کند.

وی تصریح کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دولت جدید باید از تجربیات دولت‌های گذشته عبرت گرفته که مهمترین آنها عدم اعتماد به غرب و دشمن است چون هر گاه به آنها اعتماد کردند، شکست خورده و هر زمان مستقل عمل شد، به توفیق دست یافته شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید