07:29|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 تیر 1400 - 13:10
کد خبر: 16625
یادداشت:

بانک‌ها در شرایط کرونایی مردم را دریابند

با شیوع ویروس کرونا گذران زندگی برای مردم بسیار دشوار شده و در این شرایط عدم مراعات معیشت مردم توسط بانک‌ها به معضلی برای آنان شده است.
بانک‌ها در شرایط کرونایی مردم را دریابند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کرونا ویروسی که از بدو شیوع اختلال‌های بسیاری در روند زندگی مردم ایجاد کرده است و به همین دلیل لازم است در این شرایط سازمان‌ها و مسئولین مربوطه حمایت لازم و کافی را از مردم داشته باشند.

بانک‌ها از جمله اداراتی هستند که در شرایط فعلی که کرونا از نظر اقتصادی درصد معیشت مردم را به صفر رسانده، حمایت‌های آن‌ها بسیار ضروری می‌باشد. 

از اسفند سال 98 که کرونا سایه خود را بر آذربایجان‌غربی افکنده، تدابیر مختلفی در جهت کمک رسانی، تسهیل و گذراندن این برهه برای مردم تعبیه شد، اما تاکنون راهگشایی خاصی را به دنبال نداشته است.

در یکسال و نیم شیوع کرونا هربار با  اوج گیری ویروس محدودیت‌هایی برای گروه مشاغل اعمال شده است که با تعطیلی مشاغل مختلف خسارت‌های زیادی برای آنان تحمیل شده است. 

این تعطیلی‌های ناخواسته باعث تا مردم با مشکلاتی همچون چک‌های برگشتی، خالی شدن حساب‌ها و اقساط مختلف پرداخت نشده مواجه شوند.

اما گویا بانک‌ها نمی‌دانند شرایط اقتصادی و بازار چگونه است و مردم چه وضعیتی دارند و پیامک‌هایی مبنی بر ضرورت پرداخت اقساط را برای آن‌ها ارسال می‌کنند. 

با توجه به شرایط سخت کرونا از بانک‌ها و مسئولین مربوطه انتظار می‌رود مردم را در این شرایط سخت همراهی کنند و اگر تسهیلات و یا چکی سررسید می‌شود برای مدتی، اعلام وصول نداشته باشند.

در پایان بایستی گفت که مردم و بازار این روزها نیاز به همدلی و همراهی بیشتری از سوی مسئولان دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید