03:57|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1400 - 13:20
کد خبر: 16588
یادداشت:

صف‌های طولانی جایگاه سی.ان.جی؛ عاملی برای کلافگی رانندگان

این روزها معضل جدیدی که موجب کلافگی شهروندان ارومیه‌ای شده است، شلوغی جایگاه‌های سی.ان.جی و صف‌های طولانی آن می‌باشد که آنان را با مشکلات عدیده‌ای روبه رو کرده است.
صف‌های طولانی جایگاه سی.ان.جی؛ عاملی برای کلافگی رانندگان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، گرایش مردم به استفاده از گاز سی.ان.جی چند سالی است که به دلیل افزایش نرخ بنزین و آلودگی کم این سوخت نسبت به بنزین در ارومیه رونق گرفته است؛ اما همواره مشکلاتی وجود دارد که صاحبان خودروها را از سوختگیری در جایگاه‌های سی ان جی منصرف می‌کند.

امروزه شلوغی و طولانی بودن صف‌های گاز، در برخی اوقات تعطیلی جایگاه‌های سی.ان.جی از عواملی هستند که رانندگان را کلافه کرده است. 

با توجه به پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که با شرایط فعلی گذران زندگی برای آنان بسیار سخت شده و صبح که از خواب بیدار می‌شوند بایستی منتظر یک کاستی و مشکل جدیدی در شهر باشند، قطعی برق و از طرفی هم صف مرغ و روغن و اینارهم نوبت صف‌ به جایگاه‌های سی.ان.جی رسید. 

از طرفی هم طبق اظهارات آنان به دلیل فعال نبودن تمامی جایگاه سوختگیری با فشار پایین انجام می‌شود و در نتیجه با طی مسافتی کمی باید مجددا برای سوختگیری به جایگاه مراجعه شود که این امر باعث اتلاف وقت و طولانی شدن صف‌ها خواهد شد.

در ادامه می‌توان گفت تداوم این مسئله می‌تواند در شرایط روحی شهروندان تاثیر گذاشته و خسارت‌های مالی فراوانی را برایشان به بار آورد. 

صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی بیش ازیک ماه است که گریبان‌گیر شهروندان است و با توجه به این مسئله معلوم می‌شود که متولیان مربوطه برای رفع این مشکل تصمیم قطعی نگرفته‌اند و یا توجهی به حل این مسئله ندارند. 

در پایان انتطار می‌رود مسئولین مربوطه در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم برنامه‌هایی کاربردی اتخاذ کنند و هرچه سریع تر به عمل رسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید