17:31|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1400 - 13:07
کد خبر: 16573
یادداشت:

ساماندهی ضایغات فروشان چشم انتظار اتخاذ تدابیر مسئولان شهری

چندین سال است که ضایعات فروشی و سد معبر در ارومیه به یک معضل اساسی تبدیل شده که ساماندهی و رسیدگی مسئولان را در اسرع وقت می‌طلبد. 
ساماندهی ضایغات فروشان چشم انتظار اتخاذ تدابیر مسئولان شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساماندهی ضایعات فروشان سطح شهری ارومیه مسئله‌ای است که هرساله توسط مسئولان شهری مطرح می‌شود ولی تا کنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته است. 

ورودی‌های شهری، خیابان خرمشهر و .... از مکان‌هایی هستند که ضایعات فروشان را در خود جای داده‌اند و موجب آلودگی بصری شده‌اند که می‌توانند در ذهن هر رهگذری بی‌کفایتی مسئولان را ثبت کند. 

از طرفی هم آلودگی‌های صوتی ناشی از جابجایی ضایعات و سد معبرهایی که گاه تا وسط خیابان کشیده می‌شود که ساکنین این مناطق را عاصی کرده‌اند.  

متاسفانه این ساماندهی‌ها در زمان شورای پنجم به سرانجامی نرسید حال با اتمام ششمین دوره انتخابات شورای شهر، ضایعات فروشان و شهروندان در انتظار تحقق وعده‌هایی هستند که از دوره قبل مطرح بوده است.

 کار این قشرمشکلی ندارد و آن‌ها صرفا به دنبال کسب روزی حلال برای گذران معیشت خود هستند اما مکان‌هایی که ضایعات را دپو می کنند در داخل شهراست که نه تنها چهره شهر را زشت می‌کنند بلکه مشکلات بهداشتی هم به وجود می آورند و مزاحم مردم هستند.

در پایان انتظار می‌رود مسئولین شهری در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و ساماندهی ضایعات فروشان مکانی در حاشیه شهری برای آنان در نظر بگیرند تا بیش از این شاهد زیر سوال رفتن وجهه شهری ارومیه توسط مخاطبان نباشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید