10:42|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 تیر 1400 - 13:19
کد خبر: 16551
یادداشت:

نان های بی کیفیت بر سر سفره های مردم ارومیه

سال‌هاست که شهروندان ارومیه ای نسبت به بی کیفیت بودن نان که قوت غالب آنهاست، معترض‌ بوده و اکنون هم رضایتی از میزان مرغوبیت آن ندارند ولی بدلایل مختلف از جمله مصرف مداوم و زیاد این ماده غذایی به نداشتن کیفیت آن عادت کرده‌اند.
نان های بی کیفیت بر سر سفره های مردم ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها با نگاهي به روند پخت نان در ارومیه حکايت از بي‌کيفيتي آن در برخي از نانوايي‌ها داشته که این امر اسباب نارضايتي شهروندان را فراهم آورده است.

کیفیتی که از دیرباز مصرف کنندگان همیشه نسبت به آن معترض بودند و گلایه داشتند، متاسفانه این عدم کیفیت حتی با گران شدن نان نیز اصلاح نشد و همان روند سابق ادامه دارد و همچنان مصرف کنندگان با نان‌های نیم سوخته، خمیر و بدون کیفیت مواجه بودند و تنها باید هزینه بیشتری برای خرید نان صرف می‌کردند.

در این میان بسیاری از شهروندان نیز اظهار دارند که ناظران و مسئولان بايد اين بي‎‎کيفيتي‌ها را رصد و با متخلفان برخورد کنند.


سوال بسیاری از مردم این است که چرا بر کيفيت پايين و کم فروشي نان که در بعضي نانوايي‌هاي اين شهر رخ مي‌دهد نظارتي صورت نمي‌گيرد؟ مسئولان بايد چاره‌اي براي نان‌هاي بي‌کيفيتي که مردم در سفره مي‌گذارند بينديشند.

کیفیت پایین نان در ارومیه از طرفی موجب نارضایتی مردم شده و از طرف دیگر دورریز نان که در نزد مردم برکت خدا محسوب می‌شود، به دنبال این بی کیفیتی بیشتر شده است.

متاسفانه پایین یودن کیفیت نان مربوط به این روزها نیست، بلکه سال هاست که شهروندان ارومیه ای نان های بی کیفیت استفاده کرده و اعتراض شان به جایی نمی رسد و در سال های گذشته فقط قیمت نان افزایش پیدا کرده و در بهبود کیفیت ناننه تنها تغییری ایجاد نشده بلکه از حجم آن نیز روز به روز کاسته می شود.
 

بسیاری از مرم عقیده دارند که بدون نظارت نباید انتظار بهبود وضعیت نان را داشته باشیم و نظارت ها بر این صنف باید بیشتر از صنف های دیگر باشد چرا که نان ماده غذایی است که بیشتر مردم روزانه از آن استفاده می کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید