16:55|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1400 - 09:40
کد خبر: 16527
قابل توجه اعضای جدید شورای شهر ارومیه:

مردم به وظیفه خود عمل کردند؛ اینک مجال در دست شماست

با همه کم و کاستی‌های که وجود دارد مردم به وظیفه خود عمل کرده و در انتخابات شرکت کردند، اینک باید منتظر باشیم و ببینیم که اعضای شورای شهر ششم چه برنامه‌ای برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ارومیه در نظر گرفته‌اند.
مردم به وظیفه خود عمل کردند؛ اینک مجال در دست شماست

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، انتخابات شورای شهر ارومیه با همه تب و تاب‌ها، فراز و نشیب‌ها و شور و هیجانات به اتمام رسیده است، اینک آنچه از شورای شهر انتظار می‌رود، توجه به نیاز و دغدغه‌های جاری شهروندان است.

اعضای شورای شهر مطلوب در یک شهر، اعضایی است که با یکدیگر متحد و یکپارچه باشد و از توان کافی برای رفع مشکلات شهری و  پیگیری مطالبات مردم برخوردار باشد.

متاسفانه در چند سال اخیر خروجی قابل توجهی از اعضای شورای شهر ارومیه مشاهده نشده و چیزی که از بیشتر به چشم خورده وعده‌های پوچ و توخالی است.

ایجاد امکانات به روز و مدرن در شهربازی به ظاهر مدرن ارومیه، رسیدگی به فضاهای داخلی شهر و ساماندهی ورودی شهر ارومیه، رسیدگی و فراهم کردن زمینه برای استفاده مردم از دوخرچه‌های شهری (که اکنون تنها جایگاه خالی این دوچرخه‌ها در شهر مشاهده می‌شود)، ساماندهی دستفروشان، ساماندهی بافت فرسوده شهر، و ایجاد بازارچه‌های میوه در نقاط مختلف شهر تنها بخش کوچکی از وعده‌های شورای شهر پنجم است و عملا اقدام قابل توجهی در این زمینه مشاهده نشده است.

با همه کم و کاستی‌های که وجود داشت اینک باید منتظر باشیم و ببینیم که اعضای شورای شهر ششم چه برنامه‌ای برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ارومیه در نظر گرفته‌اند.

با وجود همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مردم با شناخت و آگاهی به وظیفه خود عمل کرده و با حضوری پرشور پای صندوق‌های رای در این مشارکت عمومی شرکت کردند.

اینک فرصت و مجال برای اعضای شورای شهر فراهم است و انتظار می‌رود با برنامه‌های تدوین شده و بی نقص پای کار بیایند و عملکرد چشمگیری در این دوره از خود به جا بگذارند.  
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید