15:15|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1400 - 11:48
کد خبر: 16525
رنگ بندی جدید کرونایی؛

۷ شهر آذربایجان‎‌غربی در وضعیت نارنجی کرونایی

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اعلام کرد ۷ شهر استان در وضعیت نارنجی و ۱۰ شهر دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.
۷ شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی کرونایی

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های هفده گانه استان را اعلام کرد.

براساس اعلام وزارت بهداشت از تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۰ وضعیت شهر‌ستان های ارومیه، خوی، سلماس، شاهین دژ، میاندوآب، ماکو و بوکان نارنجی و شهرستان های مهاباد، نقده، تکاب، شوط، اشنویه، پلدشت، چالدران، چایپاره، پیرانشهر و سردشت نیز زرد خواهد بود.

کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش و همراهی کادر درمان و پرستاری، اصناف و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی ها و تاکید کرده است و از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز خواسته است نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودرو‌های شخصی، فعالیت صنوف و ... اقدام نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید