13:29|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1400 - 11:02
کد خبر: 16521

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه‌های زاب سردشت و زرینه میاندوآب

۲ جوان ۲۱ و ۱۷ ساله در رودخانه های زاب سردشت و زرینه رود میاندوآب در دو حادثه جداگانه غرق شده و جان خود را از دست دادند.
غرق شدن ۲ جوان در رودخانه‌های زاب سردشت و زرینه میاندوآب

بخشدار وزینه سردشت  اظهار داشت: عصر دیروز حوالی ساعت ۱۷ یک جوان ۲۱ ساله در رودخانه زاب حین شنا کردن غرق شده و جان خود را از دست داد.

میر اشکان مهدوی‌نیا افزود: این جوان اهل مهاباد همراه خانواده اش جهت تفریح به اطراف رودخانه زاب در نزدیکی روستای گومان آمده بودند.

وی اضافه کرد: این جوان به دلیل ناآشنا بودن به محل و عمق رودخانه با بی احتیاطی برای شنا وارد رودخانه شد ولی متاسفانه در آب غرق می‌شود.

مهدوی‌نیا بیان کرد: سریعا نیروهای اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند که متاسفانه ریکاوری و احیای این جوان غیر ممکن بود و جان خود را از دست داد.

جوان هفده ساله در زرینه رود میاندواب غرق شد 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار داشت: براساس گزارش های رسیده این جوان در حوالی روستای "قلعه" به همراه دوست خود به منظور شنا وارد آب شده بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه شد.

رحیم ناظم فامیان افزود: ماموران این سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند ولی تاکنون تلاش نیروهای امدادی آتش نشانی، هلال احمر و انتظامی برای یافتن پیکر این فرد بی نتیجه مانده و عملیات جستجو ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال این سومین فرد است که در رودخانه های میاندوآب‌ جان خود را از دست می‌دهد، اظهار داشت: شهروندان تا حد امکان از شنا کردن در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید