19:24|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1400 - 13:01
کد خبر: 16515
یادداشت:

مسکن‌های مهری که همچنان از استانداردهای لازم برخوردار نیستند!

ساکنین مساکن مهر ارومیه چندین سال است همچنان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و گویا دولتمردان مجال رسیدگی به این مشکلات را ندارند.
مسکن‌های مهری که همچنان از استانداردهای لازم برخوردار نیستند!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، مسکن مهر یکی از پروژه‌های دولت نهم بود که با هدف خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه بنا نهاده شده و قرار بود در فاصله زمانی مشخصی احداث و تحویل صاحبان آ‌نها شود، که در دولت دهم با تمام مشکلات ایجاد شده برخی‌ها صاحب خانه شدند ولی این طرح در ادامه با مشکلات و اختلاف سلیقه‌های زیادی روبرو شد.

مساکن مهر در کلانشهر ارومیه دارای مشکلاتی مهم و اساسی هستند که مهرنشینان از مسئولان ذیربط خواستار رفع مشکلات این بخش هستند چرا که این مشکلات سالیان سال است وجود دارد و انگار عزمی جدی برای سر و سامان دادن به این معضلات وجود ندارد.

طبق پیام های دریافتی، مخاطبان اظهر میکنند؛ افرادی که در مساکن مهر زندگی می‌کنند با هزار آرزو و بدهی و با هدف خلاصی از رنج مستاجری پا به این مساکن گذاشتند و تمام سرمایه خود را برای خانه‌دار شدن هزینه کردند و مطمئنا اگر وضعیت مالی بهتری داشتند به هیچ وجه راضی به زندگی با این مشقت نبودند.

از جمله مشکلات موجود در این مساکن عدم وجود فضای مناسبی برای تفریح و ورزش برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها است و این امر موجب می‌شود اهالی این مساکن چند کیلومتر مسافت را طی کنند تا از امکانات داخل شهر استفاده کنند.

از دیگر معضلاتی که گریبان گیر ساکنین میباشد، وجود سگ های ولگرد در خیابان‌هایی است که تا کنون رنگ آسفالت را به خود ندیده‌اند، باعث ترس اهالی شده است.

در ادامه بایستی گفت که آب از جمله عناصری است که انسان برای ادامه زندگی به آن نیاز دارند که متاسفانه این نعمت نیز از ساکنین مساکن مهر دریغ شده است، آنها یا آب ندارند یا  فشار آب بقدری کم است که زندگی آنها را دچار مضیقه میکند.

در پایان انتظار می رود مسئولان به درد و دل مردم گوش دهند؛ چرا که حق شهروندان است که به وعده زندگی آرام، راحت و با خانه‌ای از جنس مهر  که به آن‌ها داده شده بود، دست یابند. در کنار آن ارگان های ذی‌صلاح نیز بایستی به تامین تاسیسات زیربنایی و فراهم کردن نیازهای مردم از جمله آب شرب، مراکز درمانی و ... اقدام کنند، چرا که مسکن مهر بدون امکانات نمی‌تواند رضایت ساکنان را فراهم کند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید