12:34|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1400 - 11:18
کد خبر: 16483
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:

مدیریت مصرف برق امری ضروری است

همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از پیک بار برق تابستان سال جاری ضرورت دارد.
مدیریت مصرف برق امری ضروری است

 اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق با تاکید بر لزوم رعایت مدیریت مصرف برق از سوی کلیه مشترکین، عنوان کرد: همکاری تمامی دستگاه های اداری استان جهت عبور از پیک بار برق تابستان سال جاری ضرورت دارد.

وی افزود : دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توانند مصرف برق در دستگاه های اداری را مدیریت نمایند لذا همکاری تمامی ادارات استان جهت عبور از پیک بار تابستان اجتناب ناپذیر است.

حسن بکلو ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف و استفاده صحیح از نعمات همواره در دین مبین اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته است و هرکدام از ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم مدیریت درست مصرف را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم و آن را به دیگران نیز منتقل کنیم تا در نهایت، این مهم به صورت یک فرهنگ پایدار در جامعه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: منظور از مدیریت مصرف، مصرف نکردن یا حتی کم مصرف کردن نیست بلکه هدف اصلی استفاده صحیح، منطقی و بجا از نعمت برق می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خاتمه اعلام کرد : از مردم فهیم و همیشه همراه استان انتظار می رود با هر اقدامی که باعث مصرف اصولی در مصرف برق می شود، حتی تنها با خاموش کردن یک لامپ غیر ضروری و راهکارهای ساده دیگر صنعت برق کشور را یاری نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید