01:25|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1400 - 09:14
کد خبر: 16475
با حضور پرشور مردم در انتخابات؛

مردم به وعده خود عمل کردند؛ اکنون منتخبان نیز به وعده های خود عمل کنند

بحران کرونا و وضعیت بد معیشتی و اوضاع نابسامان اقتصادی هم نتوانست مردم انقلابی و همیشه در صحنه ارومیه را از تعیین سرنوشت خود مأیوس کند و آنها در این انتخابات نیز مانند ادوار گذشته ثابت کردند که همیشه و در هر شرایطی پشت نظام جمهوری اسلامی هستند و به سخنان رهبرانقلاب همواره لبیک می گویند.
مردم به وعده خود عمل کردند؛ اکنون منتخبان نیز به وعده های خود عمل کنند

سرویس سیاسی باریش نیوز، از صبح روز گذشته همزمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در ارومیه آغاز شد و هر لحظه بخصوص ساعات پایانی رای گیری لحظه به لحظه شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بودیم.

هرچند مردم ارومیه در همه رویدادهای سیاسی و انتخابات گذشته حماسه‌های جاوید از خود به یادگار گذاشتند اما انتخابات 1400 به دلیل شرایط موجود در کشور و وضعیت اقتصادی از نگاهی دیگر به آن نگریسته می شد و  به باور بدخواهان نظام دشمن، انتخابات 1400 خالی از شور و حال است و مردم انگیزه‌ای برای حضور ندارند که خوشبختانه حضور پرشور مردم آذربایجان در این انتخابات عکس این قضیه را ثابت کرد.

با این حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات به این نکته مهم می‌رسیم که در انتخابات 1400 کرونا و وضعیت معیشتی و هم‌چنین بوق رسانه‌های دشمنان انقلاب،  نتوانست د مقابل شور ئ اشتیاق مردم انقلابی ارومیه ایستادگی کند.

در این میان و با توجه به حضور حماسی مردم در این انتخابات، مردم دین خود را به‌نظام ادا کردند و حال نوبت مسئولان و منتخبان ما است تا کمر همت بسته و نسبت به شعارهای خود در عمل همت کنند و تغییراتی در زندگی مردم ایجاد کنند.

سخن آخر اینکه، این اولین بار نیست که مردم ارومیه و دیگر شهرستان های آذربایجان غربی با حضور در میدان انتخابات حماسه آفریده‌اند و آخرین بار هم نخواهد بود؛ اما در این میان مسئولان و به دنبال آن منتخبان مردم باید قدردان این مردم باشند و برای حل مشکل جوانان، زنان، کارگران و...  وارد میدان شوند تا حمایت مردم دائمی شود و یقین جای خود را به تردید بدهد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید