06:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1400 - 10:50
کد خبر: 16470
یادداشت:

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات1400

رعایت بهداشت و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات توسط مردم و مسئولین امری بسیار مهم و حیاتی برای جلوگیری از پیک پنجم کروناست.
ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات1400

سرویس سیاسی باریش نیوز، برگزاری ایمن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، نهادهای برگزارکننده انتخابات را به تکاپو انداخته است. برگزارکنندگان انتخابات و نامزدها، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسئولیت سنگینی دارند.

با شیوع موج چهارم کرونا و همه‌گیری آن، افراد زیادی در آذربایجان‌غربی به این ویروس منحوس مبتلا شده و یا ناشی از آن جان خود را از دست داده‌اند و اکنون با فرا رسیدن انتخابات نگرانی‌هایی برای مسئولین و افرادی که در ایام کرونا تمامی پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند، به وجود آمده است.

حضور در انتخابات برای همگان امری ضروری و واجب است زیرا مردم با انتخابشان می‌توانند در آینده کشور و شهرشان سهیم باشند و آن را بسوی پیشرفت و آبادانی و حل مشکلات سوق دهند.

در طول یک هفته ایام تبلیغاتی که در اختیار کاندیداها قرار گرفت شاهد این مسئله بودیم که افراد زیادی بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ستادهای تبلیغاتی حضور ‌یافتند و این موضوع خود عاملی برای جولان موج پنجم کرونا تلقی می‌شود.

با توجه به خطر تجمعات انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، ضروری است شهروندان از هرگونه حضور در تجمعات انتخاباتی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن نقض شده، خودداری کنند.

در ادامه با توجه به گذر از چهار موج سخت و سهمگین از این بیماری و خستگی کادر بهداشت و درمان و احتمال وقوع موج پنجم، از عموم مردم و مسئولین انتظار می‌رود ضمن شرکت با شکوه در این انتخابات، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را نیز به بخاطر حفظ سلامتی و بدتر نشدن اوضاع با جدیت و شدت زیاد رعایت کنند.

در آخر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب از سوی نامزدها، عوامل اجرایی و مردم جهت برگزاری انتخاباتی به دور از هرگونه خطر بیماری، امری لازم و ضروری است و پایبندی به عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی باید مورد توجه جدی مسئولان ستاد نامزدها قرار گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید