11:11|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1400 - 11:44
کد خبر: 16450
دکتر رئیسی:

معلمان از مرداد واکسن کرونا می‌زنند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از واکسیناسیون معلمان در مرداد خبر داد و گفت: آماده ایم تا بر اساس فهرست تایید شده آموزش و پرورش، رانندگان سرویس‌های مدارس را نیز واکسن بزنیم.
معلمان از مرداد واکسن کرونا می‌زنند

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا  با ابراز نگرانی از اینکه واکسن برای افراد زیر ۱۸ سال تولید نشده است افزود: باید استاندارد‌های لازم برای بازگشایی مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان اجرا شود.

دکتر رئیسی اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و تهویه استاندارد همچنین اطمینان و رضایت برای والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان از جمله این استانداردهاست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون‌های حضوری کلاس‌های نهم و دوازدهم به صورت ویژه قدردانی کرد و گفت: در فضای امتحان رعایت شیوه نامه‌ها تا ۹۰ درصد ارزیابی شد در شرایطی که این میزان در جامعه تنها ۷۰ درصد بوده است که این امر نشاندهنده امن‌تر بودن فضای امتحان از فضای جامعه است.

یک میلیون دُز واکسن داخلی تا پایان خرداد تزریق می‌شود
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تزریق یک میلیون دز واکسن داخلی تا پایان خرداد خبر داد.
 
رئیسی در مراسم اختتامیه "پویش مدافعان و سفیران سلامت" گفت: در تیر سه میلیون دز واکسن کرونا و در مرداد ۷ میلیون دز واکسن داخلی و از شهریور به بعد هر ماه ۱۰ میلیون دز واکسن داخلی در اختیار خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: تا پایان سال ۷۰ درصد جمعیت کشور حدود ۵۰ میلیون نفر حداقل یک دز واکسن دریافت خواهند کرد.
دکتر رئیسی گفت: توانایی تزریق روزانه ۵۰۰ هزار دز واکسن در کشور را داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید